جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان؛

کمک بسیجیان گیلان به خانواده هایی که توانایی برف روبی ندارند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به پایگاه های مقاومت فعال بسیج کلیه نواحی دستور داده شده که در جهت حل مشکلات مردم و خانواده هایی که توانایی برف روبی و … را ندارند کمک رسانی شود.

کمک بسیجیان گیلان به خانواده هایی که توانایی برف روبی ندارند

به گزارش ۸دی، سردار مهدی کاظمی ‌پور در گفتگو با گیلانستان با اشاره به بارش برف در استان گیلان اظهار کرد: به دنبال بحران برف گذشته و عدم استفاده مدیران اجرایی استان از همه امکانات سپاه و به دنبال بر طرف کردن نقاط ضعف، جلساتی در استانداری گیلان تشکیل و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا شد جهت حل بحران برف و خدمات رسانی بیشتر، کمک همه جانبه نماید.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه  سپاه با تمام توان آمادگی خود را اعلام نموده است، گفت: سپاه قدس گیلان برای برطرف کردن مشکلات مردم و پیشگری از حوادثی که در برف گذشته پیش آمده بود، وارد عمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی جلسه ای که استاندار محترم گیلان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار نمود، سپاه آمادگی خود را برای کمک به این کار اعلام کرد و پیشنهاداتی نیز از جانب سپاه جهت رفع نقاط ضعف گذشته به استاندار داده شد که الحمدلله ایشان از این پیشنهادات استقبال خوبی نمودند.

وی با بیان اینکه سپاه در سه مقوله ی امکانات و دستگاه های مهندسی، خودروهای کمک دار و نیروی انسانی سازمان یافته آماده کمک رسانی می باشد، ابراز کرد: در مقوله اول ضمن استفاده از همه امکانات موجود سپاه در استان گیلان و استقرار و هماهنگی با شرکت هایی که از قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در گیلان مستقر بودند، این امکانات را در مجموعه امکانات سپاه آوردند و نقشه راهی را در جهت استفاده از امکانات مهندسی برنامه ریزی نمودند.

سردار کاظمی پور با بیان اینکه ۴۲ دستگاه امکانات مهندسی را جهت باز نگه داشتن جاده ها و راه های اصلی مستقر و به کارگیری نموده ایم، گفت: در شهرستانهای مختلف استان امکانات مهندسی سپاه آماده باش و در حال بازگشایی جاده ها می باشند و هم اکنون هیچ راهی بسته نیست.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: در بحث امکانات در برف گذشته به دلیل قطع برقی که در استان شاهد بودیم و در بعضی از مناطق گاز هم قطع شده بود و ترافیک سنگین که عدم تردد در جاده ها را به وجود آورده بود، امکانات خودروهای کمک دار سپاه را برای کمک به حل بحران به کارگیری نموده ایم.

وی با بیان اینکه حدود ۷۵ خودرو به شرکت های برق، گاز، معاونت راهداری، فرمانداری های برخی از شهرستان ها و… اختصاص داده ایم، خاطرنشان کرد: جهت بر طرف کردن مشکلات مردم این خودروها از بعد ازظهر روز پنجشنبه به این ادارات همراه با راننده داده شده، که الحدلله هم اکنون قطعی برق گزارش نشده اگر هم داشتیم طی کوتاه ترین زمان با حضور نیروهای زحمتکش اداره برق مشکلات برطرف شد.

سردار کاظمی پور بیان نمود: در بحث نیروی انسانی به پایگاه های مقاومت فعال بسیج کلیه نواحی دستور داده شده که هم از جانب خودشان و هم امکاناتی را از طرف فرماندهی سپاه های نواحی به کارگیری نموده و در جهت حل مشکلات مردم و خانواده هایی که توانایی برف روبی و … را ندارند کمک رسانی شود.

وی افزود: خوشبختانه با ورود سپاه و هماهنگی که در سطح استان که توسط استاندار محترم به وجود آمده و استفاده از همه ی امکانات سپاه، نیروی انسانی و امکانات مهندسی و ماشین های مامور و …، ما تا این لحظه مشکلات خاصی که مردم را به دردسر بیاندازد گزارشی نداشتیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در جهت امداد پزشکی هم کلیه آمبولانس های سپاه در این راستا ورود کردند و مردمانی را که در این ساعات بیمار شده بودند، به اورژانس های موردنیاز انتقال دادند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه