روایت جوان ۲۱ ساله داعشی از تجاوز به ۲۰۰ زن

به گزارش ۸دی، یک داعشی که به دست نیروهای کرد عراقی دستگیر شده، اعتراف کرد که به بیش از ۲۰۰ زن عراقی تجاوز کرده است. به گزارش مهر به نقل از العالم، «عمار حسین» جوان داعشی که اکنون در زندان ادارۀ اطلاعات کردستان عراق است، به خبرگزاری رویترز گفت مفتیان و رهبران داعش به او […]

روایت جوان ۲۱ ساله داعشی از تجاوز به ۲۰۰ زن

به گزارش ۸دی، یک داعشی که به دست نیروهای کرد عراقی دستگیر شده، اعتراف کرد که به بیش از ۲۰۰ زن عراقی تجاوز کرده است.

روایت جوان داعشی از تجاوز به ۲۰۰ زن

به گزارش مهر به نقل از العالم، «عمار حسین» جوان داعشی که اکنون در زندان ادارۀ اطلاعات کردستان عراق است، به خبرگزاری رویترز گفت مفتیان و رهبران داعش به او و دیگران اجازه داده بودند به هر تعداد از زنان ایزدی و دیگر اقلیت ها که خواستند، تجاوز کنند.

او افزود در اوج پیشروی های داعش، در بسیاری از شهرهای عراق، برای تجاوز به زنان ایزدی و دیگر اقلیت ها، از این خانه به آن خانه می رفته است.

این داعشی دستگیر شده، همچنین، گفت از زمان پیوستن به داعش در سال ۲۰۱۳، ۵۰۰ نفر را نیز کشته است. او ضمن توضیح آموزش هایی که برای آدم کشتن دیده بود، گفت این کار در آغاز سخت بود اما هر روز آسان تر شد.

این جوان ۲۱ ساله افزود از ۱۴ سالگی به افراط گرایی جذب شد. این کار به دست امام جماعت محله شان در موصل انجام شد و سبب شد او به القاعده و در ادامه به داعش بپیوندد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه