نماینده مردم صومعه سرا:

جلسات شورای اداری قبل مانند قهوه خانه بود/ چند فرماندار قبلی صومعه سرا پوچ درآمدند!

نماینده مردم صومعه سرا گفت: ۵، ۶ فرماندار قبلی صومعه‌سرا همه پوچ در آمدند اما از میان آنها مهندس فتح‌اللهی بسیار خوب است.

جلسات شورای اداری قبل مانند قهوه خانه بود/ چند فرماندار قبلی صومعه سرا پوچ درآمدند!

به گزارش ۸دی به نقل از واران خبر، سید کاظم دلخوش در شورای اداری با بیان اینکه فرماندار این شهرستان در نشست و برگزاری جلسه شورای اداری تحولی را ایجاد کرد، اظهار داشت: جلسات قبل همچون کلاس درس و یا قهوه خانه بود.

وی با بیان اینکه حضور فرماندار صومعه سرا در روستاها و بخش ها محسوس است، افزود: ۵، ۶ فرماندارقبلی صومعه‌سرا همه پوچ در آمدند اما از میان آنها مهندس فتح‌اللهی بسیار خوب است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستورالعمل کشوری قطع مستمری ۱۲۰۰محرومین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) صومعه سرا، گفت: مدیر کمیته امداد و بهزیستی صومعه سرا حق اجرای این دستورالعمل را ندارند.

دلخوش با بیان اینکه اگر چنین چیزی اجرایی شود آن مدیر باید از فردای آن روز دیگر در شهرستان حضور نداشته باشد، تصریح کرد: با قطع شدن مستمری این افراد در شهرستان فاجعه به بار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمیته امداد وام خودکفایی به خانواده تحت پوششی اعطا کرد و خانواده خودکفا شد آن وقت می‌تواند اسم آنها را از تحت پوششی حذف نماید.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات تملک شهرستان در سال ۹۵ هشت میلیارد بوده است،اظهار داشت: در این مدت کوتاه ۲۰۰میلیارد تومان وارد شهرستان کرده ام و کمربندی فومن به پونل کار اجرایی آن شروع شده است.

دلخوش با بیان اینکه کمربندی و سد لاستیکی بازارجمعه هم در حال اجرا و مناقصه است، افزود: با احداث سد لاستیکی تا ۱۰۰سال آینده مردم این منطقه مشکلی در راستای آب آشامیدنی و کشاورزی نخواهند داشت و برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی می شود.

وی با بیان اینکه روزانه بالای ۴۰۰ نامه مردمی در دفاترم می‌نویسم، خاطرنشان کرد: در روز بالای ۸۰۰ تماس تلفنی با من می‌گیرند و مشکلاتشان را مطرح می‌کنند که ۹۰ درصد آنها مشکلات کوچکی که به دست روسای ادارت حل می‌شود، است.

دلخوش با بیان اینکه برخی از افراد فرق بین خدمتگذار به این ملت را با بهره بردار نمی‌دانند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی به گونه‌ای حمایت کنند که خدمتگذاران بتوانند به ملت خدمت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه