امام جمعه منجیل:

مردم با یکدیگر قهر نیستند که آشتی ملی مطرح شود/ مردم از گرانی و بیکاری گله دارند

امام جمعه منجیل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در ۲۲ بهمن خوشحال شدند، گفت: به فرموده معظم له حضور مردم به معنای آن نیست که مردم مشکل ندارند، مردم از گرانی و بیکاری گله مند هستند.

مردم با یکدیگر قهر نیستند که آشتی ملی مطرح شود/ مردم از گرانی و بیکاری گله دارند

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیداعلا خضری در خطبه های عبادی و سیاسی جمعه منجیل که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر در مسجد طاهریه برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی به حقوق همسر اشاره کرد و اظهار داشت: همسر برای همسرش یک نعمت الهی است لذا همسران یکدیگر را معظم و مکرم بدانند.

وی با بیان اینکه برخی ارزش انسان را در جنسیت می بینند، ادامه داد: ارزش انسان در جسم نیست ارزشی که قرآن برای انسان قائل است در روح انسانیت است. برخی از همسران متوجه نیستند قرآن چقدر به یکدیگر بها داده اند و احترام و آبروی یکدیگر را حفظ نمی کنند.

خطیب جمعه منجبل در ادامه با اشاره به علل اصلی طلاق، بیان داشت: عدم آگاهی از مسائل جنسی، خشنونت کلام از و اعتیاد از علل طلاق در بین خانواده ها اشت.

حجت الاسلام خضری، در خطبه دوم نماز جمعه با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم به انقلاب وفا دارند و با انگشت اشاره رهبر در سنگرهایی که باید حضور داشته باشند، حاضرند.

وی ضمن گرامیداشت قیام مردم تبریز به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم این شهر اشاره کرد و گفت: ملت مومن، متدین و انقلابی ایران در ۲۲بهمن مشت محکمی بر دهن سلطه گران و ترامپ کوبید.

امام جمعه منجیل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از حضور مردم در ۲۲ بهمن خوشحال شدند، بیان کرد: به فرموده معظم له حضور مردم به معنای آن نیست که مردم مشکل ندارند، مردم از گرانی و بیکاری گله مند هستند.

حجت الاسلام خضری، با اشاره به معضل بیکاری ادامه داد: بسیاری از خانواده ها مراجعه می کنند و از بیکاری فرزندان خود گلایه دارند.

وی با اشاره به نام گذاری سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل،بیان کرد: بیش از پنج سال است که مقام معظم رهبری به مسأله اقتصاد تاکید دارند مسئولین با اعلام کنند که در عمل چه کرده اند.

خطیب جمعه منجیل، افزود: همانطور که رهبر انقلاب تاکید کردند مردم با یکدیگر قهر نیستند که بحث آشتی ملی مطرح می شود مردم با کسانی که روز عاشورا به وسط خیابان آمدند و با بی حیایی به عاشورا اهانت کردند قهرند.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه دروغ محض است اینکه بگوییم اگر برجام نبود جنگ می شد، خاطرنشان کرد: جنگ واقعی جنگ اقتصادی است و مسئولین باید در این مسیر حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه وقتی اسممان را گذاشتم تدبیر و امید باید برای رفع مسائل و مشکلات تدبیر کنیم، گفت: برای رفع مشکلات مردم تدبیر اندیشیده شود.

امام جمعه منجیل از عدم پاسخگویی برخی مدیران گلایه کرد و گفت: وقتی با آقای استاندار تماس می گیرم اگر در جلسه باشد برایم تماس می گیرد، احمدی فرماندار قبلی نیز اینگونه بود، اما برخی مسئولین گوشی خود را پاسخگو نیستند، در حال حاضر من خطیب مردم منجیل هستم باید پیگیر مسائل و مشکلات آنان باشم.

 

%image_alt%

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه