معاون اجتماعی پليس گيلان:

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های گیلان/ پلیس گیلان در آماده‌باش است

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: پلیس مهیای خدمت‌رسانی به مردم بوده و تسهیل عبور و مرور خودروها از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

جلوگیری از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در جاده‌های گیلان/ پلیس گیلان در آماده‌باش است

به گزارش ۸دی، محمدرضا جعفری خیرخواه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به بارش شدید برف همراه با وزش باد و کولاک در گیلان اظهار کرد: ماموران انتظامی با حضور موثر در معابر شهری در تلاش هستند تا پیامدهای منفی بارش برف سنگین را به حداقل برسانند.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای حادثه‌ساز گیلان ممنوع است، افزود: پلیس از نخستین لحظات بارش برف با آماده‌باش کامل مهیای خدمت‌رسانی به مردم بوده و تسهیل عبور و مرور خودروها از اولویت‌های نیروی انتظامی در ساعات بارش برف است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با تأکید بر اینکه رانندگان تا حد امکان باید از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند، تصریح کرد: با وجود بارش شدید برف، تمام راه‌ها باز بوده و پلیس گیلان با آماده‌باش کامل در خدمت مردم است.

وی رانندگی در شرایط برف و کولاک را خطرآفرین خواند و گفت: با توجه به برودت هوا، لغزنده‌بودن جاده‌ها و کاهش قدرت دید، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و جانبی در زمان بارش برف الزامی بوده و رانندگان قبل از حرکت از سلامت برف‌پاک‌کن‌، چراغ‌ها و بخاری خودروی خود اطمینان حاصل کرده و تجهیزات ایمنی و گرمایی لازم را به همراه داشته باشند.

جعفری‌خیرخواه با اشاره به اینکه با مشارکت شهروندان و تکیه کردن بر حضور آنها در صحنه می‌توان خسارت‌های ناشی از برف را به صورت چشمگیری کاهش داد، یادآور شد: عده‌ای در فضای مجازی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند و نباید اجازه دهیم این افراد با شایعه‌پراکنی در مورد بارش برف و تکیه بر وحشت مردم اهداف خاص خود را پیش ببرند.

وی جلوگیری از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در محورهای برف‌گیر و یخ‌زده را از اقدام پلیس گیلان در جاده‌های این استان عنوان کرد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان از رانندگان خواست خودروهای خود را در حاشیه راه‌ها و خیابان‌های شهری به منظور برف‌روبی بهتر دستگاه‌های خدمت‌رسان پارک نکنند.

وی با تصریح بر اینکه شرایط جوی نمی‌تواند خللی در یاری رساندن پلیس به مردم به وجود بیاورد، خاطرنشان کرد: آسایش شهروندان سرلوحه فعالیت‌های پلیس است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه