امام جمعه موقت رشت:

با فتنه گران ۸۸ آشتی نمی‌کنیم/ مردم از رکود بیکاری جوانان ناراضی هستند

امام جمعه موقت رشت گفت: دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تکریم با مردم صحبت کنند.

با فتنه گران ۸۸ آشتی نمی‌کنیم/ مردم از رکود بیکاری جوانان ناراضی هستند

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تأکید بر ضرورت رعایت تقوا اظهار کرد: تقوا مانع از آلودگی انسان به گناه می‌شود.

وی با بیان اینکه انسان متقی با متقیان نشست و برخاست دارند و علی(ع) امام متقیان است، افزود: ائمه و اهل بیت(ع) جزو صادقین هستند و وظیفه داریم نسبت به فاطمه(س) دین خود را ادا کنیم.

خطیب موقت رشت فاطمه (س) را در عبادت اسوه خواند و گفت: امام زمان(عج) فرمود مادرم فاطمه(س) برای من اسوه و الگو است و امامان حسن و حسین(ع) گوهر دریای علی(ع) و فاطمه (س) هستند و جایگاه پیامبر (ص) بین این دو دریا بوده و خداوند در قرآن سوره کوثر را نازل کرده است.

وی حجاب و عفاف را نیاز جامعه امروز دانست و افزود: زمانی رضاخان ملعون چادر را از سر بانوان می‌کشید و عده‌ای برای حفظ حجاب خود خانه‌نشین شدند.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به اینکه امام(ره) و مقام معظم رهبری اعتقاد دارند حفظ نظام اوجب واجبات است، گفت: باید از تمام ملت ایران تشکر ویژه داشته باشیم، درود خدا بر این مردم که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی شرکت کردند و پاسخ یاوه‌گویی رئیس جمهور تازه‌کار آمریکا را دادند، مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند.

وی حضور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن را نمایش گسست‌ناپذیری ملت با انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار کرد: مردم هر موقع مشاهده کنند آرمان‌های جمهوری اسلامی در خطر است به میدان می‌آیند و دشمنان بدانند زبان تهدید در ملت ایران تاثیر ندارد و باید با زبان تکریم با مردم صحبت کنند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه به تعبیر امام راحل آمریکا شیطان بزرگ است، یادآور شد: مقام معظم رهبری از حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند و فرمودند این راهپیمایی برای حفظ نظام است و به معنای گله نداشتن مردم نیست‌ و مردم از رکود و مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان خود ناراضی هستند.

وی تصریح کرد: مسؤولان در پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عملکرد خود را گزارش کنند زیرا برای مردم دلگرمی ایجاد می‌کند و اگر کسی ناراضی باشد دلیل آن را متوجه می‌شود.

عبدالله‌زاده پاشاکی درباره آشتی ملی مقام معظم رهبری فرمود مردم ما با هم قهر نیستند، خاطرنشان کرد: ما با فتنه گران سال ۸۸ آشتی نمی‌کنیم و این آشتی ذلت است و کسانی که بخواهند نسبت به ارزش‌ها توهین کنند در مقابل آنها می‌ایستیم بنابراین سفارش می‌کنم به ویژه نسل جوان رهنمودهای رهبری را عمل کنند و در تاریخ اسلام مردم هر جا از ولایت عقب ماندند سیلی خوردند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه