استاندار گیلان به فومن سفر کرد+ تصاویر

استاندار گیلان در سفر به شهرستان فومن گفت: وظیفه مسولان است که از بخشهای مختلف حوزه کاری خود سرکشی و به مسائل وخواسته های مردم وبخش خصوصی رسیدگی کنند.

استاندار گیلان به فومن سفر کرد+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از بهجت نیوز، نجفی در بدو ورودش به شهرستان از پروژه مصلی بزرگ نماز جمعه فومن که به دست حجت الاسلام صفوی کارهایش در حال پیگیری است دیدن کرد و از مسئولین خواست تا با فراهم آوردن تشکیلات و لوازم لازم احداث این طرح عمرانی و فرهنگی را تشکیل ببخشند .

استاندار گیلان سپس به محل احداث پروژه مسکن مهر در فومن بازدید کرد و از تشکیل کارگروهی برای پیگیری مشکلات این پروژه متشکل از مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد .

نجفی پس از بازدید از طرح مسکن مهر به سمت قلعه رودخان حرکت کرد و از قلعه رودخان دیدن کرد .

استاندار در این بازدید از توسعه بخش گردشگری با توجه به پتانسیل های قوی فومن نظیر ماسوله و قلعه روخان گفت : چنانچه سرمایه گذاری و توسعه لازم در این دو بخش اعمال شود سود زیادی را از راه توریسم میتوان متوجه مردم منطقه کرد .

نماینده عالی دولت در گیلان حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در جهت توسعه مناطق گردشگری و رعایت اصول ساخت و ساز بر منبای قوانین میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی و حفظ منابع بکر طبیعی را ضروری دانست.

وی خواستار توسعه زیرساخت های این منطقه گردشگری از جمله جاده دسترسی و تعریض دو پل ارتباطی آن شد و گفت: شهر تاریخی ماسوله و دژ عظیم قلعه رودخان ظرفیت لازم برای رونق اقتصادی و گردشگری گیلان و بهبود وضعیت معیشتی مردم منطقه در راستای سیاست های دولت یازدهم را دارند.

استاندار در آخر در محل کارخانه نئوپان فومنات حضور یافت و از طرح توسعه این کارخانه بازدید به عمل آورد .

در این دیدار به همراه استاندار معاون عمرانی وی و ناصر عاشوری ، فرماندار فومن و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی به همراه خبرنگاران حضور داشتند .

ostandar-fouman-2

ostandar-fouman-3

ostandar-fouman-4

ostandar-fouman-5

ostandar-fouman-7

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه