روز شمار تاریخ ترور ایران / 29 بهمن؛

ترور ناجوانمردانه ۲۶ ایرانی بی گناه توسط منافقین / ۲۹ بهمن هم لکه دار شد

۲۹ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۶ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۱۳۸۲ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

ترور ناجوانمردانه ۲۶ ایرانی بی گناه توسط منافقین / ۲۹ بهمن هم لکه دار شد

به گزارش هشت دی، ۲۹ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۲۶ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۹ تا ۱۳۸۲ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

فریاد عزیزی در سال ۱۳۵۳ در استان کردستان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۵۹ در سنندج بوسیله کوموله در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

یوسف یوسف پور یکم مرداد ماه ۱۳۲۷ در استان آذربایجان غربی متولد شو ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۰ در سنندج بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نصرت الله کاروانی سال ۱۳۱۸ در آذربایجان غربی متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۰ در دیواندره توسط منافقین اعدام شد و به شهادت رسید.

سهراب برنجچی ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۲۴ در استان گیلان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۰ در بانه توسط گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد جواد حقیقی دوم تیر ماه ۱۳۴۰ متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۰ در خراسان بوسیله گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

حسن فصیحی دستجردی ۲۱ مهر ماه ۱۳۴۱ در استان اصفهان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی سرباز وظیفه بود در سقز بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی اکبر واثقی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۳۷ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سعید قاسمی محمدآبادی ۱۸ شهریور ماه ۱۳۴۷ در استان تهران متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

سیدعلی قاضی یکم تیر ماه ۱۳۴۶ در تهران متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد کاشیهای جوادآبادیان ۱۲ مهر ماه ۱۳۴۵ در استان تهران متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباس مداح یکم فروردین ماه ۱۳۴۶ در استان تهران متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد اسماعیل زاده دوم فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سردشت بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباسعلی بروانی ۱۶ تیر ماه ۱۳۳۹ در استان گلستان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سنندج در حالی که سرباز وظیفه بود بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

علی اصغر پرمزه پور سوم مرداد ماه ۱۳۴۲ در استان خراسان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بانه در حالی که سرباز وظیفه بود بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابوبکر پرموته ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در آذربایجان غربی توسط گروهک تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

محمدجواد حقیقی دوم تیر ماه ۱۳۴۰ در استان خراسان متولد شد  و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حبیب رحمانی دوم تیر ماه ۱۳۳۷ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

غلامرضا زارعی ۱۰ فروردین ماه ۱۳۴۷ در استان تهران متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بوکان بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ابراهیم قدمیاری ۶ تیر ماه ۱۳۴۲ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۴ در تکاب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

نقی ولدبیگی در سال ۱۳۴۱ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۵ در حالی که پاسدار بود در پاوه بوکان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رحمان کریمی در سال ۱۳۴۱ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۵ بوکان بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمدرضا آقاکوچکیان ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۴۰ در استان اصفهان متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۵ در جاده اهواز خرمشهر در حالی که روحانی بو بوسیله گروهک تروریستی منافقین در یک حمله مسلحانه تروریستی به شهادت رسید.

قادر کاکلی خطایی در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۷۳ در بوکان بوکان در یک حمله مسلحانه توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.

روح الله عابدی ۱۷ دی ماه ۱۳۵۸ متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۷۸ در نهر نهر عنبر اهواز توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

هادی محمدی یکم آبان ماه ۱۳۴۳ متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۷۹ در کرمان توسط اشرار مسلح به شهادت رسید.

علی پرون ۱۵ خرداد ماه ۱۳۶۲ متولد شد و ۲۹ بهمن ماه ۱۳۸۲ در شیروان توسط اشرار مسلح ترور شد و به شهادت رسید.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه