در مراسم اربعین درگذشت هاشمی؛

نماینده رشت سخنان خودش را تکذیب کرد!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بصورت ضمنی سخنان هفته گذشته اش در انزلی را تکذیب کرد.

نماینده رشت سخنان خودش را تکذیب کرد!

به گزارش ۸دی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی شامگاه گذشته در مراسم اربعین مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در سالن اجتماعات مجموعه المپیک رشت برگزار شد بصورت ضمنی، متن سخنانش جنجالی اش درباره سران فتنه در انزلی را که در ۸دی منتشر شده بود را تکذیب کرد.

بر این اساس، این نماینده مجلس در بخشی از صحبت‌هایش که در ایسنا منتشر شده است به ماجرای انزلی اشاره کرد و اظهار داشت: عادت ندارم که متن سخنرانی‌ام را بنویسم ولی ماجرای انزلی باعث شد که بنویسم؛

وی افزود: اصلا نمی‌خواستم امروز گریزی به انزلی داشته باشم اما خیلی از کسانی که مطالب را چپ و راست می‌گویند، دروغ است.

وی تأکید کرد: آنها اصلا نه گوش داده‌اند نه خوانده‌اند و من قسم می‌خورم زیرا متن و صحبتم موجود است.

جعفرزاده پنجشنبه ۲۱ بهمن در انزلی بصورت ضمنی از دارندگان فیش های نجومی حمایت کرد و گفت: امروز فیش های نجومی ای را گسترده و بزرگ می کنند که در آن حتی یک مورد هم خلاف قانون پیدا نشد. حالا قانون اشکال داشت و خلا قانونی وجود داشت بماند.

وی در اظهاراتی عجیب و بدون اشاره به اغشاشگری سران فتنه در سال ۸۸ با بیان اینکه باید مسئله حصر را در داخل حل کرد گفت: بعضی مسائل نباید به عنوان یک غده چرکین و سرطانی در یک گوشه بماند. ما باید تمام مسائل را حل کنیم.

جعفرزاده همچنین بدون اشاره به اینکه سران فتنه هیچ وقت حاضر به عذرخواهی از مسائل پیش آورده خود نشدند اظهار کرد: اگر سوتفاهمات و اتفاقات تلخ سنوات گذشته را حل نکنیم نمی توانیم بگوییم یک کشور با ۸۰ میلیون سرباز داریم. فکر می کنم با قدری مدارا و خویشتن داری و گذشت از خیلی از مسائل، می توانیم کشور را جمع کنیم.

متن کامل سخنان نماینده رشت را از اینجا بخوانید.

فایل صوتی کامل این سخنرانی در بایگانی پایگاه خبری هشت دی موجود است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مصلحت دانسته اند مقداری عقب نشینی کنند؟!
ناشناس
آقای جعفرزاده! عده ای سخنان شما را گوش داده اند و عده ای هم خوانده اند و بزرگانی در انزلی به شما اعتراض کرده اند. مواضع بعضا متضاد قبلی شما هم بر همگان معلوم است؛ تا این حد افراد را بی اطلاع و نادان ندانید. ما قصد نداریم هیچ کس،حتی شما را در صف موافقان فتنه و کودتای88قرار دهیم. از بازیهای سیاسی دست بردارید و صراحتا بپذیرید در کودتای 88عده ای دنبال براندازی نظام بودند و امروز نمی توان با گفتن عبارت بر «گذشته ها صلوات»جنایت آنان را نادیده گرفت. همنوایی با دشمنان انقلاب در مقابله با نظام و تن ندادن به رای ملت باید هزینه عمل خود را بپردازند و حتما برای مدیریت امور کشور قابل اعتماد نیستند.موضوع کودتای نافرجام88فراتر از سوءتفاهم،اختلاف، رفتار بعضا ناپسند احمدی نژاد و... است و البته شما در تحلیل واقعی موضوع ناتوان نیستید. اصلاح را از مواضع خودتان آغاز کنید.
سید حمید
جناب جعفرزاده بارها این حرفهای متناقض را زده اند. اگر جرات داشتند صوت جلسه انزلی خود را منتشر می کردند... یادش بخیر ایشان یک زمانی خود را اصولگرا می دانست !
در حاشیه