معاون فرهنگی اوقاف گیلان در گفتگو با 8دی:

رقابت ۶۵۰۰ نفر از حفاظ قرآن در گیلان/ فردا بزرگترین رویداد قرآنی استان رقم می خورد

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گیلان از ثبت بزرگترین رویداد قرآنی در استان خبر داد و گفت: فردا ۶۵۰۰ نفر از حفاظ قرآن در گیلان با هم به رقابت می پردازند.

رقابت ۶۵۰۰ نفر از حفاظ قرآن در گیلان/ فردا بزرگترین رویداد قرآنی استان رقم می خورد

محمد قاسم پور در گفتگو با خبرنگار ۸دی، از برگزاری آزمون پایانی بزرگترین رویداد قرآنی در استان خبر داد و اظهار داشت: هر ساله کسانی که در کلاس های حفظ ما شرکت می کنند در دو مرحله شفاهی و کتبی از آنها آزمون بعمل می آید. وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰کلاس فعال حفظ در سطح بقاع متبرکه یا شعاع پیرامونی در استان وجود دارد، افزود: این کلاس ها با حضور بیش از ۱۹۰مربی دوره دیده از قم برگزار و هدایت می شوند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان با اعلام اینکه پنجمین دوره آزمون کتبی حفظ قرآن کریم فردا همزمان باسراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: امسال بیش از ۱۳هزار نفر ثبت نام و در کلاسها حضور پیدا کردند.
وی از برگزاری امتحان۶۵۰۰ نفر در اجزاء مختلف و حفظ موضوعی در فردا خبر داد و اظهار کرد: قبل از این آزمون توسط مربیان در کلاسها از همه امتحان شفاهی بعمل آمده است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه گیلان از اهدای گواهی نامه رسمی به برترین های این آزمون اشاره داشت و افزود: حائزین امتیاز از ۷۰تا صد موفق به دریافت گواهی نامه رسمی پایان همان جزئی خواهند شد که شرکت کردند.
قاسم پور در تشریح جزئیات برگزاری این آزمون اذعان داشت: پنجمین آزمون حفظ قرآن کریم در ۱۱ رشته حفظ جزء ۳۰، جزء ۱ و ۳۰، جزء ۱ و ۲ و ۳۰، پنج جزء اول، ۱۰ جزء اول، ۱۵ جزء اول، ۲۰ جزء اول، حفظ کل و حفظ ۱۲۰ موضوع، حفظ ۱۵۰ موضوع و حفظ ۳۰۰ موضوع قرآن کریم برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه