سران فتنه از ابتدا عددی نبودند/ عقبه فتنه گران، سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام احمد رضا پناهیان با بیان اینکه سران فتنه از ابتدا عددی نبودند اظهار داشت: آنان نه پایگاه مناسب مردمی دارند و نه تدبیر و اندیشه لازم که بتوانند سازمان فتنه ۸۸ خود را مجدداً ایجاد کنند.

سران فتنه از ابتدا عددی نبودند/ عقبه فتنه گران، سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل است

حجت الاسلام والمسلمین احمد رضا پناهیان در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز با اشاره به تلاش های فتنه گران اذعان کرد: اعضای فتنه با وجود اینکه زخم خورده اند اما تلاش و تقلا هایی که انجام می دهند بیهوده است و کاری نمی توانند انجام دهند.

وی با بیان اینکه سران فتنه از ابتدا عددی نبودند اظهار داشت: آنان نه پایگاه مناسب مردمی دارند و نه تدبیر و اندیشه لازم که بتوانند سازمان فتنه ۸۸ خود را مجدداً ایجاد کنند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده اند پشت به دشمن نکردن واستکبار ستیزی رمز موفقیت است اظهار کرد: ملت ایران باید ریشه فتنه و فتنه گران که استکبار است را از جا بر کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش اساسی دشمنان اسلام در فتنه سال ۸۸ بیان نمود: عقبه فتنه گران، سازمان های جاسوسی آمریکایی و صهیونیستی است.

panahian00001

حجت الاسلام پناهیان در مورد برخی از سران سیاست مدار کشور که تلاش می کنند فتنه گران را مجددا به سیاست برگردانند، خاطرنشان نمود: صحبت های این سیاستمداران اصلا اهمیت ندارد و اگر بخواهند ابراز عقیده کنند راه مردم از آنها جداست همانطور که با جریان ۹دی پرونده فتنه بسته شد.

وی  فتنه گران را افرادی زنده دانست و با بیان اینکه آنها طبق سنت خود هر ۱۰سال به ۱۰ سال پا به میدان می گذارند ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می فرماید مبارزه را باید ادامه دهید تا اساس فتنه از ریشه برچیده شود.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ملت ایران نباید ارتباط واتصالش را با ولایت قطع  کند، اذعان داشت: با بصیرت کامل می توان دشمنی فتنه گران را تشخیص داد و تدارکات لازم برای از بین بردن فتنه گران را فراهم نمود.

حجت الاسلام پناهیان در پایان تصریح کرد: فتنه گران هر از گاهی جوی ایجاد می کنند‌ که اصلا نباید به آن توجه کرد زیرا فتنه گران در موقیعتی نیستند که بخواهند به ملت هوشیار و ولایتمدار ایران جهت دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه