شهردار رشت در جلسه ستاد بحران رشت:

قطعی برق را نمی توان بحران نامید / بیشتر درخواست ها در بحران برف ارتباطی با شهرداری ندارد

شهردار رشت عصر امروز در جلسه ستاد بحران شورای شهر رشت گفت: قطعی و مشکل برق را نمی توان بحران نامید.

قطعی برق را نمی توان بحران نامید / بیشتر درخواست ها در بحران برف ارتباطی با شهرداری ندارد

به گزارش ۸دی، محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت عصر امروز در جلسه ستاد بحران شورای شهر رشت با بیان اینکه قطعی و مشکل برق را نمی توان بحران نام نهاد اظهار داشت: ما چند کار مهم در شرایط  بحرانی داریم که یکسری از آنها  زیرساختی بوده و برای فرایند سیستمی سازی شرایط بحران پیش بینی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ستاد بحران با متولی دولتی خود مدیریت می شود تصریح کرد: این رصد باید با فاصله زمانی کوتاه انجام شود، اما سیستمی کردن باید رخ بدهد.

شهردار رشت با بیان اینکه دسترسی واضح بی سیمی از موضوعات مهم است افزود: ارتباط تصویری با شبکات مجازی می تواند در این امر تسهیل و تعجیل کند.

ثابت قدم تماس های مردمی با شهرداری رشت در طی بارش برف اخیر را بیش از ۶۰۰۰ تماس دانست و یادآور شد: بیشتر این تماس ها از مواردی بود که جز اختیارات شهرداری نبود از جمله قطعی برق و مواردی از این دست که ارتباطی با شهرداری نداشت.

وی به مدیریت منابع انسانی و جانمایی در شبکه شهری اشاره کرد و افزود: چینش ماشین آلات به تفکیک نواحی ۱۵ گانه است که سبب می شود مسئله ی بحران ناحیه ای تر اداره شود.

شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه برای تمرکز هر چه بیشتر در نواحی، فرماندهی متمرکز لازم است خاطر نشان کرد: توزیع بیشتر و حتی محله ای کردن مدیریت باعث می شود تا این امر با سرعت بیشتری به پیش رود.

ثابت قدم اذعان کرد: در بحث درختان قبول دارم که باید بحث هرس همانگونه که اعضای شورا گفتند بیشتر لحاظ شود تا از قطعی درختان و خرابی های ضمن بحران جلوگیری شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بنده خدا
سلام عرض میکنم آقای ثابت قدم با احترام خدمت شما عرض کنم که اگر قطعی برق به شهرداری مربوط نیست لطف کنید نظر شخصی خودتون رو عرض نکنید (قطعی برق را نمی توان بحران نامید )... با توجه به اینکه زمستان هست و هوا زود تاریخ میشه قطعی برق موجب میشه افراد در شب نتونن کارهاشون رو با آرامش انجام بدن... وسایل گرمایشی بسیاری از منازل که شوفاژ هست از کار می افته و نه تنها این خانواده ها برق ندارند بلکه سیستم گرمایشی هم ندارند... و موارد بسیاری که اگر فکر کنید ملموس هست و نیازی به گفتن نیست... اگر در مبحثی که خودتون احساس میکنید به شما مربوط هست باید عرض کنم: پاکسازی و باز کردن بسیاری از خیابان های فرعی که بعد از مدتی توسط مردم صورت گرفت،چاله های شهر که پر از آب شده بود و تردد برای فرد پیاده سخت بود چرا که باید اون روز ها حتما از چکمه برای رد شدن از این چاله ها استفاده میشد البته درک این قضیه برای مسئولینی که سوار ماشین هستند و گاها چون عجله دارند مقداری از آب همین چاله ها به دلیل سرعت ماشین روی افراد پیاده ریخته میشه قطعا سخت هست.... در بحث درختان که الحمدلله دیگر این مورد را از مسئولیت های شهرداری میدانید شاخه بسیاری از درختان شکسته شد و آسیب دید،آن درخت هایی هم که شاخه هایشان حرص شد برخی نصفه بریده شده روی درخت آویزان بود از نمونه های آن در پارک ملت بسیار بود از طرفی چندین روز شاخه ها روی زمین ریخته شده و عابران باید از روی شاخه ها راهی برای رد شدن پیدا میکردند... همه این مسائل یک طرف آیا برف سال 95 از برف سال 83 بیشتر بود که به دلیل بی مدیریتی مدارس و دانشگاه ها چند روز تعطیل شد؟!
در حاشیه