نماینده ی مردم یا وکیل مدافع سران فتنه؟!

نماینده رشت و وزارت خارجه آمریکا، همزمان خواستار آزادی سران فتنه شدند!

نماینده رشت و وزارت خارجه آمریکا تقریبا بصورت همزمان خواستار رفع مسئله حصر سران فتنه ۸۸ شدند.

نماینده رشت و وزارت خارجه آمریکا، همزمان خواستار آزادی سران فتنه شدند!

به گزارش ۸دی، صبح روز گذشته وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای مداخله جویانه ضمن حمایت از میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، خواستار آزادی آنها شد.

وزارت امور خارجه آمریکا در این بیانیه مدعی شد: “ادامه حصر خانگی آنها مغایر الزامات بین المللی ایران از جمله الزامات میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی است که کشور ایران عضو آن است”.

گفتنی است پیش از این نیز “هیلاری کلینتون” وزیر خارجه سابق آمریکا (مشهور به الهه جنگ در رسانه های آمریکا) تاکنون چندین بار، خواستار آزادی سران فتنه شده بود. وی در کتاب “انتخاب‌های سخت” با اشاره به حمایت‌های پشت پرده وزارت خارجه تحت امرش از اغتشاشات سال ۱۳۸۸ ایران می‌نویسد: « “تیم من در وزارت خارجه در پشت صحنه، تماس‌های مستمری با فعالان در داخل ایران برقرار می‌کرد و با مداخله‌ای فوری توانست از توقف توئیتر به خاطر تعمیرات جلوگیری کند. اگر توئیتر تعطیل می‌شد تظاهرات‌کنندگان یکی از ابزارهای مهمشان برای ارتباط را از دست می‌دادند.»”

جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا نیز سال گذشته طی نطقی در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان گفته بود: «حمایت باراک اوباما از جنبش سبز در وقایع سال ۲۰۰۹ ، از جمله موانع گفت‌وگوهای هسته‌ای بود.»

همچنین برخی از چهره های ضدانقلاب داخلی چون موسوی خویینی ها(از عناصر اصلی و پشت پرده ی فتنه ۸۸) نوری زاد، مهدی خزعلی، احمد منتظری فرزند حسینعلی منتظری و تعدادی از اپوزسیون وابسته ی خارج نشین دیگری چون عطا مهاجرانی، محسن کدیور ضد انقلاب خود فروخته خارج نشین، شیرین عبادی فعال به اصطلاح حقوق بشری لندن نشین و حامی هم جنس بازان و بهاییان و تعداد دیگری از سلطنت طلبان و اعضای گروهک منافقین نیز در چند سال اخیر خواستار حل مسئله ی حصر و آزادی سران فتنه ی ۸۸ شده اند.

اما در همین رابطه و طی جدیدترین خبرها و تحلیل ها در خصوص حصر سران فتنه آمریکایی اسرائیلی ۸۸، غلامعلی جعفرزاده نماینده ی مردم شهید پرور رشت در مجلس شورای اسلامی، در اظهار نظری (خواسته یا ناخواسته) هماهنگ و نزدیک به نظرات محافل و عناصر ضدانقلابیون فراری و خودفروخته، خواهان پایان دادن به بحث فتنه در کشور شده است.

جعفرزاده در جریان رای اعتماد به وزیر جدید آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی در آبان ماه سال جاری گفته بود: داستان فتنه کی قرار است تمام شود؟ برخی دوستان فقط از فتنه و سران فتنه می‌گویند. آخر فتنه تا کی؟!

این نماینده ی مجلس که در تغییر ۱۸۰ درجه ای نظراتش، تخصص ویژه ای دارد، پیش از این و قبل از بیان اظهاراتش در مجلس شورای اسلامی گفته بود: خیانتی که موسوی و کروبی به ممکلت کردند هیچ کس نکرد و ضربه ای که اینها در فتنه ۸۸ به کشور زدند صدام هم نزد.

وی اخیرا در همایش «تحقق آرمانهای انقلاب در دولت تدبیر و امید»! که هفته ی گذشته در بندر انزلی برگزار شد، طی سخنانی جنجالی با بیان اینکه باید مسئله حصر را در داخل حل کرد، گفته است که: «بعضی مسائل نباید به عنوان یک غده چرکین و سرطانی در یک گوشه بماند…. اگر اصرار و پافشاری و لجبازی به برخی از مسائل کنیم قطع به یقین خدایی ناخواسته در روزهایی خاص دچار مشکل خواهیم شد. جریان حصر در زمان حیات آقای هاشمی در حال تمام شدن بود اما یک عده نگذاشتند. گفتند اگر حصر بشکند به نفع آقای روحانی در انتخابات خواهد شد.!»

جعفرزاده در ادامه ی اظهارات خود میگوید: «آیا ما می توانیم از خدمات آقای موسوی در دوران ۸ سال دفاع مقدس بگذریم؟! آنها برای کشور زحمت کشیدند! ما به بچه هایمان بعد از ۳۸ سال چه بگوییم؟ بگوییم این یکی خائن بود؟! آن یکی جاسوس بود این خیانت کرد؟!»

احتمالا آقای جعفرزاده داستان خدمات بی نظیر طلحه و زبیر به اسلام و جانبازی شمر در سپاه امام علی(ع) و نهایتا علل و عوامل انحراف این سه شخصیت تاریخی از صراط مستقیم و تباه کردن آن همه سابقه ی درخشان در صدر اسلام را فراموش کرده اند.

باید پرسید چه شده که این نماینده ی مجلس، همراه و همصدا با ضدانقلاب خارج نشین و دشمنان قسم خورده ی انقلاب و افرادی چون نتانیاهو و هیلاری کلینتون، خواستار آزادی سران فتنه و تمام شدن موضوع فتنه شده است؟

گفتنی است بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم کودک کش اسرائیل در جریان فتنه ی ۸۸ گفته بود: «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!» 

همچنین مایکل لدین سناتور شناخته شده آمریکایی، سال ۲۰۱۲ در گفتگو با بنیاد سرمایه گذاری تجاری آمریکا می گوید: «سران جنبش سبز در یک نامه ۸ صفحه ای به اوباما خواهان تداوم کمک و حمایت های آمریکا شدند و با تشریح شرایط ایران خواستند آمریکا هر تصمیمی لازم است اتخاذ کند.»

اما رهبر عزیز و حکیم انقلاب در خصوص فتنه ۸۸ در فرازی از بیانتشان اظهار میدارند: « در فتنه سال ۸۸ آن مسئله‌ی اصلی این است که یک جماعتی در مقابل جریان قانونی کشور، به شکل غیر قانونی و به شکل غیر نجیبانه ایستادگی کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند؛ این را چرا فراموش میکنید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمیکرد، گروه‌های مردم به جان هم می‌افتادند، میدانید چه اتفاقی می‌افتاد؟  کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند؛»

مقام معظم رهبری سال ۸۸ و بعد از فتنه ۸۸ در دیدار با اعضاى مجلس خبرگان رهبرى نیز فرمودند: « در این فتنه‌ ى بعد از انتخابات، رأى مردم و حضور مردم از نظر یک عده‌اى نفى شد، مورد خدشه قرار گرفت، نظام تکذیب شد، مورد تهمت قرار گرفت. گناه بزرگى که انجام دادند، این بود

با وجود گذشت ۷ سال از زمان وقوع فتنه ۸۸، رهبر معظم انقلاب در دیدار ها و سخنرانی های مختلف و به مناسبت های گوناگون، همواره خطر فتنه ۸۸ و آسیب ها و ظلم های جبران ناپذیر ناشی از آن را بر کشور و جامعه گوشزد و یادآوری نموده اند و بارها در بیانتشان تاکید نموده اند ” مسئله ی فتنه نباید فراموش شود.”

صبح روز گذشته نیز بار دیگر رهبر فرزانه ی انقلاب در دیدار با مردم تبریز و در خصوص تعبیر آشتی ملی که فتنه گران اخیرا با ترویج آن به دنبال برگشتن به صحنه ی سیاست در کشور هستند، فرمودند: “مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند؟ قهری وجود ندارد، البته مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آن‌ها آشتی هم نمی‌کنند”.
ایشان در ادامه افزودند: «البته کسانی که با اصل انقلاب مخالف بودند و می‌گفتند «انتخابات بهانه است و اصل نظام هدف ماست»، عده‌ای معدودند و در مقابل اقیانوس عظیم و پرطراوت ملت ایران، فقط یک قطره‌ی کوچک هستند.»

چرا امروز جناب جعفرزاده اصرار دارند که به تعبیر رهبر عزیز انقلاب در کنار این عده ی معدود قرار گیرند و با حمایت از فتنه گران، در مقابل اقیانوس عظیم و پرطراوت ملت ایران، فتنه و لجاجت و انحراف و اختلاف را قطره قطره به بدنه جامعه تزریق نمایند؟!

سوال دیگر این است که جناب جعفرزاده به دنبال نجات چه کسانی است؟ کسانی که بنا به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب “به شکل غیرقانونی و غیرنجیبانه در برابر قانون ایستادند، به کشور ضربات و لطمات جبران ناپذیری وارد نمودند و کشور را به لبه ی پرتگاه بردند”؟

امروز ما مردم بیدار و ولایتمدار گیلان، از پیشگاه حضرت صاحب الزمان(عج) و شهدا و همچنین از محضر رهبر معظم انقلاب به خاطر داشتن چنین نماینده ای که با نادیده گرفتن ۸ ماه ظلم و جنایت فتنه گران نسبت به اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی، صراحتا از سران فتنه ی آمریکایی اسرائیلی ۸۸ حمایت میکند، عذر خواهی نموده و اظهار شرمندگی و اعلام انزجار میکنیم و همگان بدانند گیلانی واقعی از جنس میرزا کوچک خان ها، بهجت ها و املاکی ها و کوچک زاده ها هستند، نه کسانی که نان را به قیمت فتنه میخورند و برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی و سیاسی، هر روز به یک سو دم تکان داده و آخرت را به دنیای خود میفروشند.

شاید بهتر است جناب جعفرزاده به جای این اظهارات عبس و بیهوده، به مشکلات مردم رشت و گیلان به ویژه به بحران روزافزون بیکاری جوانان گیلانی رسیدگی نموده و از حق این مردم شریف، شهیدپرور و فتنه ستیز، در مجلس شورای اسلامی دفاع نمایند. مردم با بصیرتی که در ۸دی ۸۸ با حماسه حضور پرشور خود، جواب ۸ماه جنایت و خیانت فتنه گران و سران فتنه را با قدرت هرچه تمام تر دادند و البته هیچ باکی هم ندارند که همان مشت محکم را بر دهان حامیان تازه به دوران رسیده فتنه در گیلان بکوبند

راستی آقای جعفرزاده که مدعی دفاع از حقوق ملت است، در بحران برف اخیر رشت، کجا به سر میبردند؟

آیا میدانند چند ۱۰هزار نفر از مردم رشت و گیلان چه شب های سرد و سوزانی را بدون برق و امکانات گرمازا و با چه رنج و مشقتی به صبح رساندند؟

آیا خبر دارد به واسطه ی بی تدبیری و بی عرضگی شهردار رشت (که همواره سرسختانه از این شهردار حمایت کرده و میکند)، برخی کوچه ها و خیابانهای مرکزی رشت تا چند روز بسته بود و مردم با چه مشکلات عجیب و غریبی دست و پنجه نرم کردند؟

اصلا ایشان نماینده مردم شریف و شهیدپرور رشت هستند یا وکیل مدافع سران فتنه؟!

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
ایا 91 هزار به ایشان رای داده اند فتنه گرند
آسمان در پاسخ به
این چه استدلالی است جان برادر!!!!! مگر همه کسانی که بنی صدر ملعون رای دادند را کسی خائن می داند. امثال این فرد با رفتارها و موضع گرفتنهای زیگزاگی شان موجب فریب می شوند. جایی می گوید من سرباز رهبری هستم و تا آخرین نفس پای کار هستم اما در جای دیگر صراحتا متضاد ایشان موضع می گیرد
ثارالله-رشت
خواهشا" منتشر کنید،هیچ توهینی در آن نیست و هنوز هم قانون پرسیدن سوال از آقایان جرم است فراکسیون امیددر مجلس تصویب نشده... درود بر آقای نماینده شهرمان و کاپیتان فراکسیون امید! مجلس که همزمان چندمسئولیت سنگین را دارند.هم وکیل الدوله هستند ، هم وکیل الفتنه. هم مسئول عزل و نصب در شهرستان، هم مسئول سخن پرانی علیه مخالفان و مجیز گویی برای همفکران. راستی آقای نماینده! مدرک دکتری خود را گرفتید؟؟؟؟در کدام عملیات در دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل شدید؟؟؟؟نتیجه شکایت از معدن شن و ماسه ... در سنگر چه شد؟؟؟؟در زمان دولت قبل بابت اختلاس 3هزار ملیاردی ادعای گریه کردن نمودید،الان برای اختلاس 2، 3 و 10هزار ملیاردی چرا یک بغض هم نمیکنید؟؟؟؟
روشن
میزان در هر کسی حال فعلی اوست! این یک واقعیت عقلی پذیرفته شده است. اگر غیر از این ملاک قرار گرفت. اصلا میشود جبر! یعنی هر کس یک دوره ای خوب باشد تا ابد خوب ولو بعدها با گفتار و اعمال خود بد گوید و بد کند و برعکس شامل کسی که دوره‌ای به هر علتی بد بود دیگر باید او را همیشه بد بدانیم. این چه استدلالی است آیا شما و ما دختر و خواهرماان را به کسی که تا چند ماه پیش حتی لب به سیگار نمیزده و امروز مواد مخدر مصرف میکند جواب مثبت میدهیم؟!
ناشناس
مطمئنید ایشان خودشان هستند؟طبق خبر و سندی که چند روز پیش از طریق8دی پخش شد ایشان قبلا سران فتنه را بدتر از صدام دانسته بودند! یعنی آقای جعفرزاده نتوانسته اند جوانب فتنه88را مطالعه کنند و به این جمعبندی برسند که عمل سران فتنه در به آشوب کشیدن کشور و بی توجهی به ساز و کارهای قانونی از مصادیق جرم است؟ اگر تا این حد قادر به تحلیل درست وقایع نیستند چگونه می خواهند به نفع کشور قانونگذاری کنند؟ ما از امریکا انتظار نداریم ولی ایشان نماینده مجلس قانونگذاری کشورند!
مهسا
سلام به 8دی. ممنون از این روشنگریهاتون. من یه کیلانی ام اما چندساله ساکن تهرانم. پدر و مادرم هنوز گیلان ساکنن. در مورد چند خط آخر مطلبی که نوشتید میخواستم بگم وافعا همینطوره . بعد از چندسال هر وقت که رشت میام میبینم هیچ تغییر مثبتی نکرده و نسبت به بقیه استانها خیلی عقب مونده تره. چرا همیشه مدیران و مسئولان ضعیف و غیرمتخصص برای گیلان انتخاب میکنن. امیدوار بودم تو این دولت یه کاری برای رشت انجام بشه. اما وضع روز به روز داره بدتر میشه. به نظرم برفی که اومده بود یه امتحان بود برای مدیرای ارشد گیلان و شهر رشت که مردود شدن.
در حاشیه