یکی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش گیلان بجای سیاسی کاری، پیگیر معوقات فرهنگیان باشد

یکی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش گفت:آموزش و پرورش گیلان بجای سیاسی کاری ، پیگیر معوقات فرهنگیان باشد

آموزش و پرورش گیلان بجای سیاسی کاری، پیگیر معوقات فرهنگیان باشد

به گزارش ۸دی به نقل از رودسریها ، سخنان اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی یک شنبه هفته جاری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفته بود : آموزش و پرورش گیلان از سیاسی کاری مدیران رنج می برد ، ما را بر آن داشت به برخی مشکلات فرهنگیان اشاره کنیم و به همین جهت با تعدادی از فرهنگیان شاغل در مجموعه آموزش و پرورش کلاچای به گفتگو نشستیم.

 

یکی از فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش کلاچای به خبرنگار رودسریها گفت: ۹ ماه است اضافه کاری و ماموریت اداری ما پرداخت نشده است و از طرفی باتوجه به فرارسیدن روزهای انتهای سال ۹۵ در صورت محقق نشدن پرداخت ها ، آموزش و پرورش در سال آینده آنها را پرداخت نخواهد کرد.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از فرهنگیان آغاز شد ولی ما از بسیاری امکانات و حقوق خویش محروم هستیم.

 

یکی دیگر از فرهنگیان به خبرنگار ما گفت: مدیران ارشد آموزش و پرورش گیلان بجای آنکه به دنبال احقاق حق نیروهای خود باشند فقط و فقط به دنبال حفظ میز و صندلی هایشان هستند.

 

او اظهار داشت : هفته گذشته خدمت رئیس اداره آموزش و پرورش کلاچای رفتیم و با آنکه آقای رضایی پیگیر ماجرا از فرماندار رودسر شد ولی هنوز خبری از دریافت حق و حقوق مان نشده است.

%image_alt%

گفتنی است ، کارکنان اداره آموزش و پرورش کلاچای در نامه ای از استاندار گیلان خواستار پیگیری مطالبات شان شده اند.(+) که رونوشت نامه به نماینده ولی فقیه در استان ، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس و فرماندار شهرستان رودسر بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه