نماینده مردم رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

با بازپروری روحیه جهادی و انقلابی دشمن را از دوست بشناسیم/ باید به داشته های خود باور داشته باشیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: تمام تلاش ما باید برای حفظ انسجام داخلی باشد و به داشته های خود باور داشته باشیم.

با بازپروری روحیه جهادی و انقلابی دشمن را از دوست بشناسیم/ باید به داشته های خود باور داشته باشیم

به گزارش ۸دی؛ نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید آماده هرگونه رفتار غیر متعارف آمریکا نسبت به ایران باشیم، گفت: افشای اسناد محرمانه هسته ای ایران و تهدیدهای آمریکایی خطای تاکتیکی و تکنیکی دشمن است.
اسدالله عباسی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، افشای اسناد رسمی هسته ایران در مذاکرات۱+۵ را در راستای بی اعتمادی ملت ایران به دولتمردان آمریکا اعلام کرد و اظهار داشت: دولت آمریکا و ترامپ قابل اعتماد نیستند.
وی اثبات بی اعتمادی آمریکا را رجوع تاریخ در رفتار این کشور نسبت به ایران اشاره کرد و افزود: ما از اول هم گفته ایم که این کشور و سران آنها به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده اند و نیستند و نخواهند بود.
نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی رفتاری های غیر انسانی و ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا را امری عادی تلقی کرد و گفت: افشای اسناد محرمانه هسته ای ایران توسط آمریکا اصلا رفتار بعیدی از آمریکا و ترامپ نیست
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه باید آماده هر گونه رفتار غیر متعارف از سوی دولت آمریکا نسبت به ایران باشیم، اظهار کرد: از دشمن انتظار هر جور رفتار ناشایست که موجب بحران و به چالش انداختن اقتدار و اقتصاد و سیاست باشد را باید داشت.
عباسی در ادامه این مطلب بیان داشت: آمریکا هیچ وقت حاضر نیستند که کشور ما پیشرفت کند و اجازه نمیدهد ایران همچون سایر کشورها به امتیاز های ملی و بین المللی دست پیدا کند.
این نماینده مجلس تهدیدهای آمریکایی را خطای تاکتیکی و تکنیکی دشمن برشمرد و گفت: یاوه گویی های ترامپ برای ما تازگی ندارد و روسای جمهور سابق آمریکا هم همچون ترامپ موجب خطاهای تاکتیکی و تکنیکی در رفتارشان نسبت به ایران شده اند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه ما باید اموری که ربط به خارج از کشور دارد را درست و هوشمندانه انجام دهیم و جلوی نفوذ آنها را در داخل کشور بگیریم، تصریح کرد: تمام تلاش ما باید برای حفظ انسجام داخلی باشد و به داشته های خود باور داشته باشیم و با بازپروری روحیه جهادی و انقلابی دشمن را از دوست بشناسیم تا از گردنه هایی که در پیش داریم به سلامت عبور کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه