نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی مطرح کرد:

وزارت آموزش و پرورش پیوسته در حواشی سیاسی و حذفی تلاش می کند / آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه تعطیل است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از عدم پیگیری وزارت آموزش و پرورش برای مطالبات فرهنگیان انتقاد کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش پیوسته در حواشی سیاسی و حذفی تلاش می کند.

وزارت آموزش و پرورش پیوسته در حواشی سیاسی و حذفی تلاش می کند / آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه تعطیل است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در خصوص معوقات اضافه کاری فرهنگیان استان گیلان که موجب نارضایتی در این قشر را فراهم کرده است، اظهار داشت: معوقات اضافه کاری فرهنگیان در سراسر کشور همراه با نوساناتی در استانها وجود دارد.

وی با بیان اینکه وزارت خانه مطبوع باید تمام هم و غمش پیشبرد اهداف آموزشی و حل مشکلات فرهنگیان ودانش آموزان باشد، افزود: آموزش و پرورش متاسفانه بجای اینکه به فرهنگیان خودش بپردازد، مشکلشان را حل کند و مطالباتشان را پیگیری کند، پیوسته در حواشی سیاسی و مبحث های حذفی تلاش می کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از فعالیت های بی ثمر و کم فایده آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: به اعتقاد من آموزش و پرورش به معنای واقعی کلمه تعطیل است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بودجه فعلی آموزش و پرورش برای فعالیت های جانبی کافی نیست، اظهار کرد: بودجه ای که در حال حاضر برای آموزش و پرورشه تخصیص پیدا کرده فقط برای این است که آموزش و پرورش حفظ شود.

کوچکی نژاد ضعف مدیریتی در آموزش و پرورش و عدم برنامه ریزی صحیح را از معضلات سیستمی این وزارتخانه برشمرد و متذکر شد: فرهنگیان ما علاقه مند به فعالیت های پرورشی و پژوهشی هستند ولی عدم برنامه ریزی درست این وزارتخانه به سبب اینکه همیشه در حواشی است آسیب جدی به آموزش و پرورش وارد می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه