نماینده مردم انزلی در گفتگو با 8دی خبر داد:

جذب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۱۷۷ نفر از صیادان گیلانی/ مطالبات صیادان تا ۱۰ روز آینده پرداخت می شود

نماینده انزلی از جذب اعتبار ۳۰ میلیاردی برای ۱۱۷۷ نفر از پره داران گیلان خبر داد و گفت: این مبلغ تا در روزهای آتی برای صیادان واریز میشود.

جذب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۱۷۷ نفر از صیادان گیلانی/ مطالبات صیادان تا ۱۰ روز آینده پرداخت می شود

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی از جذب اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی برای ۱۱۷۷ نفر از صیادان گیلانی خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ میلیارد تومان برای ساماندهی صیادی جذب شده و در اختیار خزانه استان گیلان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این افراد کسانی هستند که در گذشته به صید ماهی مشغول بودند اما چند سالی است که هیچ پولی به آنها پرداخت نشده بود، افزود: این مبلغ به صورت علی الحساب برای صیادان در نظر گرفته شده که از شیلات بگیرند تا مجددا درخصوص وضعیتشان رسیدگی شود.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای ساماندهی پره های صیادی در گذشته ردیف بودجه ای اختصاص یافته بود که آخرین تخصیص اعتباری که صورت گرفت در دولت قبل بوده است، گفت: در آن زمان ۱۰ میلیارد تومان به پره های صیادان گیلان، مازندران و گلستان اختصاص یافت که ۷ میلیارد تومان برای استان گیلان در دوره نهم مجلس اعتبار جذب کردیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه پس از آن هیچ اعتباری برای صیادان در نظر گرفته نشد و پیگیری هایی از سوی نمایندگان انجام شد اما به دلیل مشکلات مالی که دولت داشت نیز به ثمر ننشست، اظهار کرد: پیگیری هایی را مجددا از سوی نمایندگان و استاندار گیلان توسط سازمان برنامه و ترتیب دادیم، موفق شدیم تا مجددا این پول را دریافت کنیم و در حال حاضر پول به خزانه گیلان پرداخت شده است.

خسته بند از پرداخت وجه مذکور به حساب صیادان در روزهای آینده خبر داد و گفت: این مبلغ در اختیار استاندار، سازمان برنامه و بودجه و شیلات استان قرار گرفته و باید به ۱۱۷۷ نفر تخصیص پیدا کند که نهایتا تا ۱۰ روز آینده به دست صیادان گیلانی خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه