یادداشت فعال سیاسی گیلان خطاب به نماینده رشت

به احدی اجازه تطهیر سران فتنه و یا ایجاد اختلاف بین ملت را نخواهیم داد

محمدرضا احمدی جانباز، آزاده و استاد دانشگاه های گیلان در پی اظهارات یکی از نمایندگان شهرستان رشت یادداشتی نوشت .

به احدی اجازه تطهیر سران فتنه و یا ایجاد اختلاف بین ملت را نخواهیم داد

به گزارش ۸دی، دکتر “محمدرضا احمدی” جانباز، آزاده و استاد دانشگاه های گیلان در پی اظهارات یکی از نمایندگان شهرستان رشت یادداشتی نوشت که متن آن در ذیل آمده است:

سلام و درود بر جوانان و مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رشت. خدای را شاکرم که پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، ملت بزرگ ایران همچون روزهای اول انقلاب و بلکه با شکوهتر از ان در صحنه حاضر شدند و حماسه ای دیگر آفریدند و با انقلاب و اسلام و رهبری و شهدای عزیز تجدید عهد کردند.

لیکن انگار عده ای جاهل و نادان در داخل کشور هستند و گاها حرکاتی را انجام می دهند و سخنان سخیفی را بر زبان جاری می کنند تا لذت این حضور حماسی مردم و جوانان ما را خدشه دار نمایند.

اینجانب به عنوان یک آزاده و جانباز و فدایی این مردم و جوانان شریف و ولایتمدار شهرستان رشت و استان گیلان، و فدایی ولایت و شخص مقام معظم رهبری و شهیدان راه حق و حقیقت بر خود لازم دیدم تا پاسخ یاوه گویی های نماینده هتاک رشت را داده باشم.

چه شده است مدتی را به جای اینکه وقت خود را برای عمران و آبادانی حوزه استحفاظی خود صرف کنید و به داد مردم مستضعف و فقیر منطقه رسیدگی نمایید و به دنبال قوانینی باشید تا جوانان ما ازاین وضعیت اسفبار رهایی یابند و به فکر ازدواج و تشکیل خانواده باشند و استحکام خانواده را با پیگیری های خود بیشتر کنید سخنان دور از شآن و خلاف راه شهدا و اصول انقلاب می زنید.

آیا می دانید که هنوز جوانان و مردم انقلابی و ولایتمدار ما در صحنه هستند؟ آیا از بسیج و بسیجیان جان برکف ولایت فقیه چیزی می دانید؟ خدا را شکر هنوز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدا در صحنه حضور دارند. چطور جرات می کنید بر علیه مقدس ترین جایگاه نظام یعنی ولایت فقیه جسارت کنید؟ اگر این جایگاه را نمی شناسید شما را به سخنان علمای بزرگ قم در خصوص این جایگاه و شخص مقام معظم رهبری راهنمایی می کنم تا کمی مطالعه کنید.

آیا شنیده اید که حضرت امام خامنه ای بارها فرمودند **فتنه خط قرمز ماست و ما به آن حساس هستیم** چگونه از سران فتنه حمایت می کنید در حالیکه آنان نظام را هدف سرنگونی خود قرار داده بودند؟ از کسانی در انزلی نام بردید که سران خبیث فتنه ۸۸ بودند و چه خسارت های جبران نا پذیری را به ملت بزرگ ایران وارد کردند.

شما کجا بودید وقتی که شهید خلیلی ها توسط عوامل همین سران فتنه در شهرک غرب تهران و پایگاههای بسیج با وضع شنیعی به شهادت می رسیدند؟ شما چگونه به خود اجازه دادید در شهرستان انزلی بار دیگر از شکستن حصر خانگی سران خبیث فتنه سخن پراکنی نمایید.

آقای جعفرزاده تا کی باید با صدای دشمنان این انقلاب و این کشور( یادگار روزهای سخت شهدای عزیزمان) همصدا باشید؟ چرا صدای دشمنان این نظام و ولایت را از حنجره خود فریاد می زنید؟ مگر نشنیدید که دشمنان این نظام برای اختلاف افکنی بین ملت بزرگ ایران دایما عین سخنان شما را تکرار می کنند؟ شما گفتید که مگر این سران فتنه به این نظام خدمت نکرده اند؟!!

من میپرسم مگر جمله طلایی حضرت امام راحل را نخوانده اید که* ملاک حال افراد است* منتظری هم زمانی جانشین حضرت امام راحل بودند چه شد؟ وزیر ارشاد دوران اصلاحات (مهاجرانی) الان کجاست؟ نمایندگان مجلس ششم از جمله فاطمه حقیقت جو و رجبعلی مزروعی کجایند؟ لذا هر فرد عامی می تواند تشخیص دهد که حال افراد ملاک است.

آیا شما بر خلاف منویات رهبر معظم انقلاب و آرامش ملت بزرگ ایران همصدا با دشمنان این نظام تلاش دارید تا وحدت جامعه را هدف قرار دهید؟ از اینکه در رشت نماینده ما در مجلس شورای اسلامی هستید احساس شرمندگی می کنم. از اینکه کاری کردید تا جوانان ولایتمدار انزلی خطاب به شما گفتند کاری خواهند کرد که تا اسم انزلی را می شنوید خبر دار بایستید احساس شرمندگی ام بیشتر شد. حضورخیل عظیم جوانان ولایتمدار انزلی در مسجد گلشن مشت محکمی بر یاوه گویی این نماینده هتاک رشت بود.

لذا یکبار دیگر هشدار خواهیم داد که به احدی اجازه تطهیر سران فتنه و یا ایجاد جامعه دوقطبی و اختلاف بین ملت بزرگ ایران را نخواهیم داد و تا پای جان بر اصول و ارزش های این انقلاب و راه شهدا ی عزیزمان و دفاع از حریم ولایت ایستاده ایم….. ما نه تنها از شهدا جا ماندیم_ ما از بهترین دوستان شهیدمان وا ماندیم_ ما همان سنگ صبور جبهه ها نشکستیم بی صدا ماندیم_ وای اگر رهبرم سید علی اذن جهادم دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شریفی
اگر مراد آقایان از «آشتی ملی» اتحاد و انسجام بین مردم با مردم و همچنین مردم با مسئولین است، بسیار خوب است و باید برای تقویت و تداوم چنین ارتباطی دعا کرد و قدم برداشت. ولی گویا برخی ها چیز دیگری مدّ نظرشان بوده و با عبارت «آشتی ملی» سعی در پاک کردن پرونده ننگین سران فتنه دارند، و با این اصطلاحات می خواهند فتنه و سران فتنه را ئبرئه کنند، و به نوعی به ماجرای حصر پایان دهند. غافل از اینکه سران فتنه در سال 88 گناهی بزرگ و نابخشودنی مرتکب شدند و عجیب تر اینکه تا به حال هم حاضر به پذیرش اشتباه خود نشده اند. ما هم مشتاقیم که ماجرای فتنه به سرانجام برسد و فیصله پیدا کند. اما این کار فقط با دادگاهی شدن سران فتنه محقق می شود و شکی نیست که هر قاضی عادلی اگر این پرونده را به دست بگیرد به کمتر از اعدام حکم نخواهد داد.
شریفی
رهبر انقلاب: مردم ما با کسانی که در سال ۸۸ به روز عاشورای حسینی اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر هستند و با آنها آشتی هم نمی‌کنند.
در حاشیه