افشین ناظمی در داماش گیلان ماندنی شد

مسوول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: افشین ناظمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال داماش ماندنی شد.

افشین ناظمی در داماش گیلان ماندنی شد

 به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، علی احمدی سراوانی افزود: از سوی امیرعابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان، افشین ناظمی سرمربی این تیم در سمت خود ابقاء و علی نظرمحمدی نیز به عنوان مشاور فنی باشگاه داماش انتخاب شد.

وی اظهار کرد: پس از پنجمین شکست متوالی تیم فوتبال داماش گیلان آن هم در خانه و در برابر تیم انتهای جدولی فجر شهید سپاسی شیراز، یک جلسه اضطراری در محل باشگاه داماش گیلان برگزار شد.

وی ادامه داد: این جلسه که چند ساعت به طول انجامید، امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه، عبداله مرغوب مشاور فنی و مربی باشگاه، حسین قلی زاده سرپرست، افشین ناظمی سرمربی، علی نظرمحمدی، مازیار ربیعی فر و کولیوند مربیان داماش حضور داشتند تا در رابطه با اتفاقات پیش آمده تصمیم گیری شود.

مسوول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان بیان کرد: در جریان این جلسه مدیرعامل باشگاه به نحوه عملکرد کادر فنی و بعضی از بازیکنان جوان تیم انتقاد کرد و نکات مختلفی را در رابطه با چگونگی هدایت تیم عنوان کرد و در ادامه از نظرات کادرفنی نیز مطلع شد و پس از این جلسه ، تصمیماتی گرفته شد تا به برون رفت باشگاه از این شرایط خاص، کمک شود.

وی اضافه کرد: این تغییرات به این ترتیب می باشد که آقای عبداله مرغوب از سمت فعلی خود در کادر فنی بزرگسالان جدا و به عنوان مدیریت تیم های پایه منصوب شد و علی نظر محمدی بعد از این به عنوان مشاور فنی داماش فعالیت می کند.

احمدی سراوانی در ادامه گفت: در همین راستا مدیرعامل باشگاه داماش اعلام کرد که به علت احترام به بخشی از هواداران تیم که خواهان این هستند که افشین ناظمی همچنان به کارش ادامه دهد، بار دیگر به این خواست هواداران احترام گذاشته می شود و فرصت مجددی به این مربی داده می شود.

داماش گیلان هم اینک از مجموع ۲۳ بازی، ۲۲ امتیاز دارد و در مکان دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه