روز شمار تاریخ ترور در ایران / 24 بهمن؛

ترور ۳۶ نفر در ایران توسط منافقین / منافقین ۲۴ بهمن را لکه دار کردند

۲۴ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۶ ایرانی در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۶۶ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است.

ترور ۳۶ نفر در ایران توسط منافقین / منافقین ۲۴ بهمن را لکه دار کردند

به گزارش هشت دی، ۲۴ بهمن، مصادف با سالروز ترور حداقل ۱۶ ایرانی بی گناه در بین سالهای ۵۷ تا ۱۳۶۶ در شهرهای مختلف کشور به دست ایادی آمریکا است. اسامی شهدای این روز به شرح زیر می باشد:

ابراهیم صادقی دوم تیر ماه ۱۳۳۵ در استان فارس متولد شدو ۲۴ بهمن ماه ۱۳۵۷ در حالی که روحانی بود در شیراز ترور شد و به شهادت رسید.

علی حیدر نصیری دوم فروردین ماه ۱۳۴۳ در استان مرکزی متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۵۷ در تهران در یک عملیات بمب گذاری به شهادت رسید.

یعقوب دانشی ۵ دی ماه ۱۳۱۵ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۵۷ در میاندوآب ترور شد و به شهادت رسید.

حسین باقریان جبلی در سال ۱۳۳۰ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۵۷ در خیابان نیاوران تهران در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

هادی ولایی ۲۵ خرداد ماه ۱۳۳۷ در استان مازندران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۵۸ در گنبد کاوس در حالی که پاسدار انقلاب بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اسماعیل عاقله سرخابی ۱۶ مرداد ماه ۱۳۳۰ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۰ در خیابان کارگر جنوبی تهران ترور شد و به شهادت رسید.

اسدالله مسلمی ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۴۳ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۰ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ستار ایرانفر ۲۴ بهمن ماه ۱۳۱۴ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۴ فروردین ماه ۱۳۶۰ در نقده در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حنیفه رستمی ۹ آذر ماه ۱۳۰۷ در استان کردستان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۰ در مریوان ترور شد و به شهادت رسید.

بیت الله هدایتی ۲۵ آبان ماه ۱۳۳۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد شجاعی یکم فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان اردبیل متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

بایرامعلی شیخی ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۴۰ در استان اردبیل متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در پیرانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

مهدی ضرغامیک در سال ۱۳۴۰ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در پیرانشهر در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسن طایفه حاجی لو یکم مهر ماه ۱۳۲۸ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد فریدی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۳۸ در استان خراسان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مهاباد در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

رضا محمدی ۴ مهر ماه ۱۳۴۵ در استان کرمانشاه متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در کنگاور در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

اورجعلی اسدی ۵ فروردین ماه ۱۳۰۵ در استان آذربایجان غربی متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میاندوآب در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسین ایبگی ۱۲ خرداد ماه ۱۳۴۶ در استان کردستان متولد شد و ۲۴ بهمن ما ۱۳۶۱ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

شهید عزت الله پشت بست ۱۵ فروردین ماه ۱۳۴۴ در روستای کلارده (پیچ بن) سیاهکل استان گیلان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در جنگل های تالش در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محسن توکلی دخرآبادی ۲۰ دی ماه ۱۳۴۴ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در بانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

غلامرضا حاجی موسی دوم دی ماه ۱۳۴۱ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مریوان در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

 شعبان راسخ چلمردی یکم اردیبهشت ماه ۱۳۴۲ در استن مازندران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

جمشید سرانجام یکم فروردین ماه ۱۳۳۹ در استان آذربایجان شرقی متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در میانه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمد سلیمانی ۲۰ آذر ماه ۱۳۴۲ در سمنان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در جنگل چوکا در رضوانشهر در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

توفیق رحیمی یکم فروردین ماه ۱۳۳۶ در استان کردستان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۱ در حالی که پاسدار انقلاب بود در مریوان در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

عباسعلی عرب ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۴۳ در استان سمنان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

احمد محمدی ۱۰ خرداد ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

ناصر غلامی یکم شهریور ماه ۱۳۴۳ در استان اصفهان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در ارومیه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

قنبرعلی فخرایی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۲ در اصفهان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در ارومیه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

محمدرضا قادری ۱۱ مهر ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در بانه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حمیدرضا محمدی ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۴۸ در استان اصفهان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در سنندج در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

کریم کرمی ۱۲ فروردین ماه ۱۳۴۲ در استان اصفهان متولد شد و۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در ارومیه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

حسین باقری دوم آبان ماه ۱۳۴۳ در استان اصفهان متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۲ در حالی که سرباز وظیفه بود در ارومیه در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

فریده گرانمایه سوم اردیبهشت ماه ۱۳۳۶ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۵ در خیابان زنجان تهران در یک بمب گذاری به شهادت رسید.

جمشید قره سوری در سال ۱۳۱۹ در بروجرد متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۵ در اهواز در حالی که کارگر بود ترور شد و به شهادت رسید.

علی رئیسی ۱۰ شهریور ماه ۱۳۴۳ در استان تهران متولد شد و ۲۴ بهمن ماه ۱۳۶۶ در بانه در حالی که سرباز وظیفه بود در یک حمله مسلحانه به شهادت رسید.

 

 

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه