تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال ۲ هزار نفر در کارخانه چوکا

نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در مراسم جشن هفته وحدت که در جمع کثیری از مردم بخش پره سر در مسجد مرحوم شرفی سخن می گفت، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته وحدت اظهار داشت : شیعه و سنی همه باید در کنار هم باشیم و همانطور که در خرداد سال جاری انتخابی برای ایجاد تغییر انجام دادید و امروز هم انتظار دارید جامعه به سوی تغییر مثبت پیش رود.

تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال ۲ هزار نفر در کارخانه چوکا

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رضوان خبر، دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در مراسم جشن هفته وحدت که در جمع کثیری از مردم بخش پره سر در مسجد مرحوم شرفی سخن می گفت، ضمن گرامیداشت و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: شیعه و سنی همه باید در کنار هم باشیم و همانطور که در خرداد سال جاری انتخابی برای ایجاد تغییر انجام دادید و امروز هم انتظار دارید جامعه به سوی تغییر مثبت پیش رود.

معاون برنامه ریزی و راهبردی رئیس جمهور با اشاره به صحبتهای حجت الاسلام شرفی امام جمعه اهل تسنن پره سر خاطر نشان کرد: آقای شرفی از طبیعی ترین حقوق مردم سخن گفت و وظیفه ما و همکارانمان در هیئت دولت سنگین تر شده است و نباید نسبت به تبعیض ها بی تفاوت باشیم و دولت تدبیر و امید که برخواسته از اراده شماست هیچ تبعیضی جز شایستگی را نخواهد پذیرفت و توقع ما از نماینده عالی دولت در استان گیلان جناب آقای نجفی این است که اجازه ندهند هیچ تبعیضی تحت هیچ شرایطی در استان و در منطقه پیش بیاید و در خصوص رفع مشکلات شما باید پیگیر باشد.03

وی با بیان اینکه محبتی که بردارن اهل سنت و شیعه دارند افزود : برداران اهل تسنن در طول انقلاب و جنگ تحمیلی شهدایی تقدیم انقلاب کردند و نباید احساس کنند که در اقلیت هستند ، بلکه امتی واحد را تشکیل می دهند.

دکتر نوبخت سپس اشاره ای هم به بازدید از کارخانه چوکا داشت و گفت در بازدید از کارخانه چوکا و گفتگو با مدیرعامل مقرر شد که اگر ۳۰۰ میلیارد تومان به کارخانه چوکا داده شود ۲ هزار نفر نیرو جذب خواهند شد و اگر بتوانیم برای ۲ هزار نفر از جوانان منطقه شغل ایجاد کنیم خدمت بزرگی برای مردم منطقه انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت باید لبخند رضایت را بر لبان مقام معظم رهبری و شما مردم ببینیم و فرصت را مغتنم بشماریم و با کمک شما مردم عزیز و مدیران استان و شهرستان شاهد رشد استان و منطقه باشیم.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام شرفی امام جمعه اهل تسنن بخش پره سر ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) گفت: بردارن اهل تسنن در تمامی لحظه به لحظه انقلاب اسلامی در کنار هم برای عزت و اقتدار و امنیت ایران اسلامی در کنار هم هستند و در ۸ سال دفاع مقدس شهدایی تقدیم کردند و این مردم در راستای رضای خدا و رسول اکرم(ص) حرکت کردند.

05وی اظهار داشت: همه ما مسلمانان دشمنان واحد داریم و باید تواضع ، وحدت و محبت حضرت رسول را ببینیم . قرآن ، پیامبر و اهل بیت ما یکی است و همه باید در کنار هم باشیم.

امام جمعه اهل سنت پره سر سپس خاطر نشان کرد: باید بپذیریم در بحث اشتغال یکسری اختلافات جزئی وجود دارد و ما به محبت و گذشت نیاز داریم. معرفت ها در جامعه کم شده و همت کنیم دست در دست هم دهیم و نگذاریم دهکده انسانی از بین برود ، همت کنیم و این تبعیض را بشکنیم و نگذاریم دشمنان این امنیت را از ما بگیرند و بگذاریم سر سفره انسانیت بمانیم ، شیعه و سنی کاذب نیستند، همه مسلمانیم.

وی از مدیر کل صدا و سیما خواست تا با ساخت برنامه های فرهنگی باعث نزدیکی دلها به یکدیگر شود و اطمینان داد که در تالش بزرگ اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد.

حجت السلام شرفی از معاون برنامه ریزی رئیس جمهور و استاندار خواست عنایت ویژه ای به شهر پره سر داشته باشند و با توجه به وجود کارخانه چوکا ، جنگل شفارود و نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر نباید مشکل اشتغال و بیکاری جوانان را داشته باشیم.

لازم به ذکر است در این مراسم جمع زیادی از مدیران استان گیلان، نمایندگان در شهرستان های استان و جمع زیادی از مسئولین و مردم شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال حضور داشتند.

02

09

08

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
پر ه سر
بله ایشان شام هم منرل امام جمعه اهل سنت حضور داشتن
در حاشیه