در تجمع اعتراضی انزلی علیه فتنه گران مطرح شد؛

ماجرای شهادت حسن آیت و خیانت های میرحسین موسوی

موسوی کسی است که حسن آیت به خیانت او پی برد و کیف پر از مدرک خود را آورد تا میرحسین رسوا شود اما با ۶۰ گلوله به شهادت رسید.

ماجرای شهادت حسن آیت و خیانت های میرحسین موسوی

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی، مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بندرانزلی در رابطه با اظهارات نماینده مردم رشت در انزلی در مسجد گلشن این شهرستان و در اعتراض به فتنه گران و حامیان فتنه تجمع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم خردکیش با اشاره به حضور نیروهای انقلابی و امت حزب اللهی انزلی در تجمعی علیه سخنان نماینده مردم رشت در دفاع از سران فتنه، اظهار کرد: ما اجازه نخواهیم داد کسی اندک انحرافی از خط ولایت پیدا کند و چون جرات ندارد موزیانه و منافقانه علیه ولایت گارد بگیرد، ای کاش شما بودید و نمی گذاشتید در خانه ولایت را آتش بزنند، یک کسی آمده یک چیزی را غیر مستقیم گفته رگ غیرت شما متورم شده است.

وی  افزود: شخص رئیس جمهور گفته “برای انتخابات باید فعالیت ها را رو در رو شروع کنیم” برای هر شخصی جایگاهی درست کردند تا جامعه را دو قطبی کنند، فتنه مرده را زنده نمایند و دوباره فضای سال ۸۸ را به وجود بیاورند.

خرد کیش گفت: می دانید که آن فتنه، فتنه اکبر بود، تمام هدف دوقطبی کردن جامعه است، با توجه به آن خلاء عظیمی که برایشان پیش آمده می خواهند ببینیند که آیا می توانند شرایطی را فراهمی کنند که یک دسته از افراد جامعه به سمت چپ و دسته دیگری به سمت راست بروند، یکی بگوید زنده باد یکی بگوید مرده باد تا سبد آرا را پر کنند.

%image_alt%

وی در رابطه با اظهارات نماینده مردم رشت گفت: این فرد در شهر دارالمومنین شهر شهدای مدافع حرم و خیل عظیم شهدای گلگون کفن در جبهه های حق علیه باطل مسائلی را در حوزه سیاست مطرح می کند که زن جوان از دست داده خنده اش می گیرد.

خردکیش گفت: نماینده رشت در مرحله اول حقوق های نجومی دفاع می کند، تو اول بگو با کیان زیستی تا من بگویم که تو کیستی، وقتی از مفسدی دفاع می کنید معلوم است که شما از کدام گروه و نحله هستید.

وی افزود: اگر شما یک به یک شماره بزنید حرفهایی که بر خلاف منویات رهبر انقلاب گفته می شود کم نیست، می گویند امام حسین مذاکره کرد و ما هم باید کنیم در صورتی که رهبر انقلاب گفتند “مذاکره امام حسین برای هدایت بود نه برای معامله” اما مذاکرا به آمریکا برای معامله بود.

کارشناس مسایل مذهبی تصریح کرد: بعضی ها زرنگ شده اند، اگر در دوران اصلاحات از این گزینه استفاده نکردند اکنون از رهبری استفاده  می کنند و چپ و راست می گویند مقام معظم رهبری، “وَ اللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّ الْمُنافِقِینَ لَکاذِبُونَ” اینها دروغ می گویند، رهبری را سپر بلا قرار می دهند.

%image_alt%

وی افزود: وقتی برجام شکست می خورد توپ بازی را در زمین رهبر انقلاب می اندازند و می گویند رهبری در جریان همه کارهای ما قرار داشت، تا جریان حکمیت در زمان امام علی را تکرار کنند شما علی را مجبور کردید به حکمیت بعد می گویید علی تو کافر شدی استغفار کن؟

خرد کیش تاکید کرد: اگر این وقایع نبود ما چگونه می خواستیم صدر اسلام را بفهمیم این وقایع باید پیش بیاید تا مظلومیت علی را بفهمیم، به این افراد می گویند مرجفون اینها کسانی هستند که لات و الات خزعبلات می گویند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل از نانهای حرامی است که سر سفره آمده، “ملئت بطونکم من الحرام” مشکل شکمهایی است که از مال حرام پر شده است، مشکل اشرافیگری است،  شیطان را به زندگی راه دادید که اکنون بر روی حسین شمشیر می کشید.

سخنران ویژه تجمع اعتراضی مردم انزلی علیه حامیان فتنه گفت: در زمانی که رزمندگان اسلام پر می کشند برای عزت و شهادت شما در حال سقوط به حزیز ذلت و بدبختی و  تلاش برای دفاع از فتنه و فتنه گران هستید.

حجت الاسلام والمسلمین خرد کیش افزود: کاش فقط همین بود، آقا می گوید کاش از پتانسلی آقای فلانی استفاده  میکردیم؟ یعنی چه برای آتش بیشتر؟ برای فتنه بیشتر؟ برای چه پتانسلی میخواستید استفاده نمایید؟

%image_alt%

وی تصریح کرد: اگر می دانید که موسوی کیست پس شما هم خائنید و اگر نمی دانید موسوی کیست پس گوش کنید تا من که همان سرباز گهواره ای زمان امام هستم برای شما بگویم.

خرد کیش گفت: موسوی کسی است که دکتر حسن آیت به خیانت او پی برد و روزی کیف پر از مدرک خود را آورد تا میرحسین رسوا شود اما با ۶۰ گلوله به شهادت رسید و جالب است بدانید که شب قبلش محافظ او عوض می شود و محافظ هم هیچ کاری برای نجات حسن آیت انجام نمی دهد حال بگردید ارتباط او را با مجاهدین پیدا کنید.

وی افزود: حسن آیت رو در رو در جلسات به موسوی گفته بود که مدارک را رو می کنم تا همگان بدانند که تو خائن هستی، آقای جعفرزاده ایمن آبادی بدان میرحسین به حدی امام را غضبناک کرد که چیزی نمانده بود که حکم اعدامش صادر شود.

خرد کیش تصریح کرد: اگر اهل مطالعه هستید بروید صحیفه امام و فرمایشات ایشان را بخوانید، شاید هم ندانید و این مواضع را گرفته اید و شاید هم بدانید و عروسک خیمه شب بازی دیگران باشید.

وی افزود: اقای جعفرزاده ما می خواهیم از تو برادر بسازیم، با تو دعوا نداریم؛، می خواهیم روشنت کنیم، قرطی ها رقاص ها و ضدانقلابیون به دردت نی مخورند، بخدا آنها لاشخورند م یخواهند از جنازه تو هم نهایت استفاده را ببرند و عکس سلفی بگیرند.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: کاری نکن که ولایت وقتی برایت نماز بخواند، نگوید “اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً”، کاری نکن که به اینجا برسی و ولایت بگوید چون نمی توانستم دروغ بگویم این جمله را تکرار نکردم.

%image_alt%

وی گفت: شما که سال ۹۰ می گفتید کروبی و موسوی باید اعدام شوند چه شد که در طول چند سال تا این حد تغییر ماهوی دادید و استحاله شدید؟

حجت الاسلام والمسلمین خردکیش گفت: دنیا ارزش این حرفها را ندارد که کسی در سربازی آسیب ببینید و با بوق و شیپور همه جا بخشنامه کند و بگوید من جانبازم.

وی تاکید کرد: کروبی و موسوی آنهمه اعلامیه علیه نظام دادند مگر اینها را ندیدید؟ حداقل آن عینکی را که آقای روحانی گفت بر چشمانتان بزنید.

خردکیش تصریح کرد: وقتی رهبر انقلاب می گوید در فتنه چنان توطئه و دیسه ای بود که شاید سالها بعد بفهمید وسعت آن چقدر است، آیا از نظر شما مشکلات ما تنها همین است و کشور مشکلاتی مثل گور خوابها و بیکاری ندارد؟

سخنران ویژه تجمع اعتراضی مردم انزلی علیه حامیان فتنه گفت: گیلان استانی بود که یک روز زودتر از دیگر استان ها پای صحنه دفاع از ولایت برای مقابله با فتنه و فتنه گران آمد بعد شما اینگونه با آبروی استان بازی می کنید؟

وی خاطرنشان کرد: دفعه اول این غلط را کردید بار اول و آخرتان باشد، دفعه دیگر مردم، کسبه، طلبه ها و … جور دیگری با شما صحبت خواهند کرد، الان با شما برادرانه صحبت می کنیم اما دفعه بعد شرایط جور دیگری خواهد بود که تا اسم انزلی را می شنوید خبر دار با یستید.

 گزارش تصویری از این تجمع را در (اینجا ببینید)

%image_alt%

%image_alt%

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
من
احسنت به این سخنان شجاعانه وانقلابی. بالاخره یک نفر پیدا شد بزند توی دهان این آدم
در حاشیه