فرماندار انزلی:

نمی توانستم برنامه جعفرزاده را لغو کنم / برنامه پرحاشیه نماینده رشت از قبل تنظیم شده بود

فرماندار انزلی گفت: من در انزلی تازه واردم و بسیاری از برنامه ها از قبل تنظیم شده بود و برنامه آقای جعفرزاده را نمی توانستم لغو کنم.

نمی توانستم برنامه جعفرزاده را لغو کنم / برنامه پرحاشیه نماینده رشت از قبل تنظیم شده بود

به گزارش ۸دی به نقل ازافق انزلی، میرشمس مومنی زاده عصر امروز در دیدار با جمعی از امت حزب الله این شهرستان اظهار کرد: اگر چیزی را باور نداشته باشم به زبان نخواهم آورد، اعتقاد من این است که فرمانداری متعلق به همه مردم انزلی است و این در به روی همه مردم این شهر باز است.

وی با بیان اینکه در فرمانداری به روی همه مردم شهر باز است، افزود: اگر بخواهم به عنوان نماینده دولت و حاکمیت به امانت داری عمل نمایم باید این بستر را ایجاد نمایم تا برای همه مردم روشن شود که در فرمانداری سهمی دارند.

مومنی زاده خاطرنشان کرد: اولین وظیفه ای که در انزلی دارم تامین امنیت و آرامش مردم است و این برای من اولویت دارد، موضوع دیگری که برای من اولیت دارد خدمات رسانی برای مردم در زمینه های مختلف است.

فرماندار انزلی گفت: هرچقدر هم که نظارت و تدبیر داشته باشید ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید، مانند همین جلسه ای که روز پنج شنبه برگزار شد و موجبات نارضایتی شما را فراهم کرد، اما این جلسه را من برنامه ریزی نکرده بودم.

مومنی زاده با تاکید بر اینکه در برگزاری تعداد زیادی از برنامه های دهه فجر نقشی نداشته است، تصریح کرد: بنده تازه وارد این شهرستان شدم و بسیاری از برنامه های دهه فجر پیش از ورود من به انزلی و از قبل تنظیم شده بود، اگر من این برنامه را لغو می کردم، قطعا حواشی بیشتری در انتظار شهر انزلی بود.

وی افزود: بنده به صحبت های آقای جعفرزاده دقت میکردم ایشان نکات بدی را مطرح نکردند و در طول نیم ساعت سخرانی خود نکات بسیاری خوبی را در خصوص آرمانهای امام، انقلاب، شهدا و وحدت مطرح کرد،البته دو سه دقیقه مطالبی مطرح شد و بنده نسبت به ارائه آنها علم غیب نداشتم.

فرماندار انزلی گفت: از این جهت که در شهرستان مسئول هستم و خود را خادم مردم می دانم و شما هم در جریان انقلاب احساس مسئولیت دارید و بنده تعهد مسئولتی را نسبت به شما دلسوزان انقلاب بیشتر دارم.

وی با اشاره به اینکه اگر طرح موضوعات در فضای دوستانه باشد تاثیرگذار تر است، تصریح کرد: دغدغه ها و نگرانی های شما دغدغه و نگرانی های ماهم هست تفاوت سلیقه ها و تفاوت نگاه ها هست و طبیعی هم هست و قرار تیست که همه یکجور فکر کنند، اگر اینطور بود که خداوند همه عالم را یک جور خلق می کرد یکی از اساس نظام آفرینش بر تنوع است.

نماینده عالی دولت در انزلی افزود: انتقادات، پیشنهادات و تذکرات دوستان را با آغوش باز پذیرا هستیم، چرا که ماهم دوست نداریم کسی از خطوط قرمز عبور کند و فضایی ایجاد شود که مردم احساس آرامش و امنیت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که منویات رهبری است و آنچه خطوط قرمز نظام است هرگز از آنها عبور نخواهیم کرد، مسئولیت ما اقتضا می کند که بیشتر از شما حساس باشیم و هستیم و اگر هم جایی غفلت و سهل انگاری شد با دوستی و تبادل نظر به رفع مشکل می پردازیم نابید فاصله ای ایجاد شود که دیگران فکر کنند ما اینطرف هستیم و شما در آنطرف هستید، خیر، همه ما در کشتی نظام جمهوری اسلامی هستیم.

گفتنی است که تعدادی از چهره های انقلابی بندرانزلی و نمایندگان امت حزب الله پیش از سخنان فرماندار انزلی مراتب اعتراض خود را به وی اعلام کردند و خواستار شدند که در روزهای آینده دیگر چنین مراسمات و برنامه هایی در بندرانزلی برگزار نشود.

به گزارش افق انزلی، حسن صفری معاون سیاسی فرمانداری انزلی نیز در این نشست گفت: تجمع اعتراضی امت حزب الله انزلی که امروز در مسجد گلشن این شهرستان برگزار می شود نیازمند مجوز نیست.

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

 

%image_alt%


نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه