فرماندار ماسال؛

حضور مردم در راهپیمایی نشان داد ملت بر استمرار حرکت انقلابی مصمم است

فرماندار ماسال گفت: حضور آگاهانه‌ی ملت شریف ایران نشان داد که ملت ایران به استمرار حرکت انقلابی خویش مصمم هستند.

حضور مردم در راهپیمایی نشان داد ملت بر استمرار حرکت انقلابی مصمم است

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز، محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال ضمن پیامی از حضور حماسی مردم ماسال و شاندرمن در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است؛

بار دیگر در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیام وحدت و یکپارچگی و ایستادگی مردم ایران بر آرمان های والای انقلاب خود در گوش جهانیان طنین انداز شد تا دشمنان این ملت بدانند که تهدید و تحریم هرگز نخواهد توانست آنان را از اهداف والای انقلابشان دور نماید.
حضور آگاهانه ی  ملت شریف ایران به ویژه مردمان غیور و انقلابی ماسال و شاندرمن در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد که ملت ایران به استمرار حرکت انقلابی خویش در جهت دستیابی به آرمان های والای انقلاب و ادامه ی راه امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی مصمم هستند و با پیروی از هدایت های کارگشای رهبر فرزانه ی خویش، به دنبال رشد و بالندگی کشور خود در تمامی عرصه ها ی فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند و در این مسیر از هیچ تهدیدی نخواهند هراسید.
این حضور حماسی در شرایطی به وقوع پیوست که ملت و دولت ایران به دلیل شرایط منطقه ای متلاطم و ناامن و کینه توزی دشمنان زخم خورده ی جهانی  ناشی از شکست های متوالی از نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی و نظامی،‌بیش از هر زمان دیگری به وحدت و یکپارچگی و دوری از تفرقه جهت مقابله با دشمنان خود نیازمندند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بر خود وظیفه می دانم از شعور  و درایت بالای سیاسی مردم ایران به ویژه  مردم انقلابی ماسال و شاندرمن  که در مراسم یوم ا… ۲۲ بهمن، نمایشی زیبا و به یادماندنی از اقتدار،‌همبستگی و ایستادگی خود را در مقابل چشمان جهانیان متبلور ساختند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.
در پایان از خداوند متعال برای مردم شریف شهرستان ماسال و همه ی دست اندرکاران برگزاری با شکوه برنامه های دهه ی مبارک فجر، به ویژه اعضای ستاد بزرگداشت دهه ی فجر شهرستان، پیروزی و سرافرازی  و سعادت اخروی را آرزومندم.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه