در ماسال؛

اهمال شورای شهر در پاسخگویی به مردم/ وقتی وعده‌ جلسات محله‌ای هم آب می‌رود

در حالی که وعده‌ برگزاری پرسش و پاسخ عمومی به جلسات محله ای تنزل پیدا کرده بود، همین وعده هم در حد حرف باقی مانده است.

اهمال شورای شهر در پاسخگویی به مردم/ وقتی وعده‌ جلسات محله‌ای هم آب می‌رود

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، بر خلاق وعده های اعضای شورای اسلامی شهر ماسال، جلسات پرسش و پاسخ مردمی در ماسال برگزار نشد.

آبان ماه سال جاری بود که شورای شهر ماسال وعده برگزاری جلسه پرسش و پاسخ مردمی در مسجد جامع ماسال را دادند ولی شهادت اولین شهید جهاد اقتصادی گیلان عاملی شد تا این جلسه به زمانی دیگر موکول شود.

اما گذشت زمان موضوع جلسات پرسش و پاسخ مردمی را به فراموشی برد و در این میان نامه نگاری‌هایی هم بین اعضای موافق و مخالف شورا صورت گرفت و نهایتا قول برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به صورت محله ای با سازوکاری نامعلوم به مردم داده شد.

در آخرین اظهار نظر بهمن فتحی رئیس شورای اسلامی شهر ماسال دی ماه سال جاری در گفتگو با ماسال نیوز گفت:  موضوع برگزاری جلسه پرسش و پاسخ به صورت کلی در مسجد جامع ماسال را در جلسه شورا مطرح کردیم و اکثریت اعضا  نظرشان بر این بود که جلسات دیگر فقط به صورت محله ای برگزار شود. یعنی مثلا کوچه هایی که آسفالت می‌کنیم در همان محله ها جلسه می گذاریم.

وی در خصوص زمان برگزاری این جلسات گفت: برای جلسات محله ای زمان تعیین می‌کنیم تا اهالی بدانند. فعلا شروع نکرده ایم اما انشا الله بتوانیم ظرف یک ماه آینده اولین جلسه را داشته باشیم.

 

***

در حالی که بیش از یک ماه از این مصاحبه می گذرد، جلسه ای در سطح محله ای برگزار نشده است.

***

ظاهرا بی توجهی مردم و رسانه ها به اهمیت مطالبه گری از مسئولین کار را به جایی کشانده است که نزدیکی به انتخابات هم نمی تواند بهانه و انگیزه ای برای مسئولین در عمل به وعده ها باشد.

آیا منتخبان مستقیم مردم، تنها در ایام انتخابات به نظرات موکلانشان نیاز دارند؟

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه