رئیس بسیج اساتید گیلان:

نماینده رشت شیرینی حضور مردم در ۲۲ بهمن را تلخ کرد / زبیریان زمان همچنان پیمان شکنی می کنند

مسئول بسیج اساتید گیلان با اشاره به حمایت نماینده رشت از سران فتنه گفت: این نماینده شیرینی حضور مردم در ۲۲ بهمن را تلخ کرد.

نماینده رشت شیرینی حضور مردم در ۲۲ بهمن را تلخ کرد / زبیریان زمان همچنان پیمان شکنی می کنند

بهروز جلایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی و در واکنش به سخنان اخیر غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی  در حمایت از سران فتنه ضمن گرامیداشت ۲۲ بهمن و شهادت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: متأسفانه همزمان با دهه فجر سخنانی در حمایت از سران فتنه در انزلی تحلیل بسیار نازل، گمراه کننده و تاحدی شیطنت آمیز از سوی یکی از نمایندگان رشت مطرح شده است که شباهت بسیار زیادی به ماجرای تلخ کردن شیرینی حضور مردم در انتخابات ۸۸ دارد.

وی افزود: به نظر می رسد این سخنان در آستانه ۲۲ بهمن با هدف تلخ کردن شرینی حضور مردم در راهپیمایی پرشکوه امروز مطرح شد. در حالی از سابقه افراد برای حمایت از آنها استفاده شده است که خود سران فتنه با اعمال و رفتار خودشان به ویژه با سردمداری در فتنه ۸۸ ثابت کردند که فاصله بسیاری ماهوی با آن سوابق دارند و به فرموده امام خمینی (ره) میزان حال افراد است.

رئیس سازمان بسیج استاتید گیلان ادامه داد: حمایت از سران فتنه با استناد به سوابق گذشته شان در حالی صورت می گیرد که به تصریح همه مدارک و شواهد سران فتنه ۸۸ همچنان در آن مسیر حرکت می کنند و تطهیر این افراد نشان از یک حماقت و یا خیانت است.

جلایی با بیان اینکه تطیهر سران فتنه توسط این نماینده مجلس با سالروز جنگ جمل تقارن دارد گفت: این تقارن نشان می دهد که همچنان زبیران پیمان شکن و خائن حضور دارند و این پیمان شکنی و رویارویی با ولایت این بار توسط یکی از همان خائنان به ولایت صورت می گیرد.

جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی با اشاره به مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی مبنی بر اثرگذاری مخرب بر انتخابات پیش روی ایران اظهار کرد: سخنان اخیر یکی از نمایندگان رشت در جهت همین اثرگذاری مخرب در انتخابات تلقی می شود چون این سخنان تنها طرفداران پر و پا قرصی همچون بی بی سی و سی ان ان خواهد داشت و بیان این سخنان از یک نماینده مجلس واقعا جای بسی تأسف و تأثر دارد.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: در حالی که جامعه به شدت نیاز به نهضت مجاهدانه خدمت رسانی به ملت قهرمان را احساس می کند این نوع سخنانی که وحدت جامعه را هدف گرفته است به وحدت شکنی که مصادیق بارز شیطان است کمک می کند و باید از افرادی که در آستانه ۳۹ سالگی انقلاب اینگونه برای تطهیر فتنه گری فتنه گران که جرم آنها مشهود است و همین آقایان در سال ۸۸ شعار اعدام اینها را می دادند پرسید تغییر مواضع شما از کجا نشأت گرفته است.

وی افزود: آیا شما هم مانند فتنه گران از سابقه خود فاصله گرفته اید و در مسیر دشمنی با ملت و ولایت قرار گرفته اید و آیا نمی دانید برای سخن گفتن در خصوص فتنه ۸۸ باید پشت رهبری حرکت کنید؟ و حرفهایی که جامعه را دچار دو قطبی می کند و دشمن شاد کن است پرهیز کنید.

جلایی ادامه داد: من از نهادهای ذیربط بویژه مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس و مجموعه ای که رفتار نمایندگان را رصد می کنند می خواهم که رفتار این نماینده را تحت نظر قرار دهند و ببینند که چگونه یک نماینده وحدت و آرامش جامعه را مورد هدف قرار داده است و بیم آن می رود که در انتخابات آینده بخواهند یک نوع کمکی به دشمنی دشمنان قسم خورده نظام برسانند.

رئیس سازمان بسیج اساتید گیلان اظهار کرد: سابقه این نماینده مجلس نشان می دهد که ایشان هر از گاهی که در محافلی که از ایشان نامی برده نمی شود و یا در جامعه به محاق می رود با این نوع موضع گیری های سخیف که امنیت و آرامش جامعه را به هم بزنند خود را مطرح می کند.

وی افزود: این سخنان برای قاطبه مومنین و پاسداران ارزش ها خطر آفرین است و امیدواریم افراد دغدغه مند هم در این خصوص موضع گیری کنند و پاسخ سخنان هنجار شکنانه این فرد را بدهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مسئول دفتر رییس دولت استحاله طلبان رسما در دادگاه فتنه گران88گفت «تقلب رمز کودتا بوده است». تکلیف حامی کودتاچیان معلوم است. از آنان که یکی از عوامل شناخته شده شان مانع آتش زدن پرچم اسراییل روسیاه و امریکای جنایتکار در مراسم روز دانشجو جهاد دانشگاهی استان شد چه انتظاری دارید؟ استحاله طلبان و مدعیان اعتدال تفاوت چندانی با هم ندارند.
ناشناس
نماینده محترم رشت قبلا سران فتنه را بدتر از صدام دانسته بود.سخنرانی ایشان در روز رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش و گریه های دلنشین بعدی اش در رسای مظلومیت سران کودتای نافرجام88مایه تعجب ما شد. سران فتنه تغییر نکرده اند؛احتمالا آقای نظر نماینده عوض شده است. گمان می کنم بهتر است خودشان توضیح دهند
حزب الله
میخواهید منتشر نکنید. بیشتر آن 91 هزار نفری که به او رای دادند افکار او را کم و بیش قبول دارند. مجموع انقلابی های رشت که در مراسمات مختلف شرکت می کنند به 30 هزار تن هم نمیرسد. آیا آمار انتخابات های چند سال اخیر این شهر ...را تحلیل کرده اید. آقایان این مردم این چنین نمایندگانی را خواستارند و اگر عاشق آمریکا و سران فتنه هم نباشند؛ نسبت به این مسائل بی تفاوتند....
در حاشیه