دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان می هراسند و هرگونه تفکر اختلافی حاصل جهل است

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه تلاش دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است، احترام به مقدسات یکدیگر را یکی از عواملی عنوان کرد که می تواند وحدت بین مسلمانان را از هر نژاد و مذهبی محکم نماید.

دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان می هراسند و هرگونه تفکر اختلافی حاصل جهل است
حجت السلام والمسلمین رحیم الله صابری در گفت و گو با خبرنگار ۸دی نیوز به مناسبت هفته وحدت، این هفته را به عنوان نماد برادری در بین مسلمانان نام برد و اظهار کرد: هفته وحدت یکی از ملزومات جهان اسلام است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت تالش بر حفظ وحدت میان مسلمانان در این برهه خاص تاکید کردو افزود: برنامه دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.
صابری تنها راه پیشرفت و سعادت مسلمانان  را چنگ زدن به ریسمان الهی و وحدت دانست و گفت: باید مسلمانان اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ نمایند تا در مقابل حربه های دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی نمایند.
وی با تاکید بر نزدیک ساختن قلوب مسلمانان به یکدیگر و ایجاد وحدت و همدلی در بین شیعه و سنی اظهار کرد:  هفته وحدت بهترین فرصت است تا به دشمنان نشان دهیم که شیعه و سنی همیشه و در تمامی صحنه‌ها باهم بوده و اتحاد خود را حفظ می‌کنند.
وی با تصریح بر اینکه هفته وحدت یعنی اتحاد و در کنار هم بودن خاطرنشان کرد: هرگونه تفکر اختلافی حاصل جهل است.
حجت الاسلام صابری با بیان اینکه تلاش دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی است، احترام به مقدسات یکدیگر را یکی از عواملی عنوان کرد که می تواند وحدت بین مسلمانان را از هر نژاد و مذهبی محکم نماید.
وی افزود: دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان می هراسند، بنابراین همواره به دنبال تفرقه و از بین بردن وحدت بین مسلمانان هستند.
وی با تاکید بر اینکه باید علما و بزرگان دین اسلام  با هوشیاری و حفظ وحدت، مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنند، اذعان کرد: مسلمانان باید یکدیگر را دوست داشته باشند تا به آن چیزی که خدا و ائمه به آن وعده داده اند دست یایند.
حجت االاسلام صابری با اشاره به اقدامات تروریستی های تکفیری خونریزی ها و عملیات های انتحاری در سراسر دنیا توسط این گروه منحرف اظهار کرد: گروه‌های تکفیری در کشورهای اسلامی دست به کشتار و اعمال ضدانسانی می‌زنند.
وی با بیان اینکه در منابع دینی به ویژه قرآن و سنت، متون فراوانی وجود دارد که اگر هر مسلمان بدان‌ها توجه کند، هیچ گاه به تکفیر دیگران روی نخواهد آورد اظهار کرد: کسانی که معتقدند کشتن مسلمانان باعث پیشرفت دین می شود مسلمان نیستند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ دین و شریعتی عقاید تکفیریها را نمی پذیرد، افزود: پیامبر عظیم شان اسلام به همه انسانها احترام میگذاشتند.
وی با اظهار اینکه وقتی شیعه و سنی به همدیگر عشق بورزند بهانه ای در  دشمنان اسلام نیست دافزود: این خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است که خواهان جدایی بین شیعه و سنی هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام می خواهند هر دو طرف را تضعیف کنند بیان کرد: باید مراقب باشیم تا دشمنان فرصتی برای رسید ن به منافع شخصی خود پیدانکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه