امام جمعه ماسال:

حضور مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلابشان در دنیا بی‌نظیر است

امام جمعه ماسال ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلابشان به این نحو در دنیا مسبوق به سابقه نیست.

حضور مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلابشان در دنیا بی‌نظیر است

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، حجت الاسلام سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ماسال با اشاره به حضور چشمگیر مردم ماسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پر رنگ مردم به واسطه حمایت از نظام جمهوری اسلامی و پاسخ به یاوه گویی های دشمنان است.

امام جمعه ماسال دوران غیبت را بهترین زمان برای تمرین ولایتمداری دانست و اظهار داشت: حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلابشان به این نحو در دنیا مسبوق به سابقه نیست. بله در کشورهای دیگر تعدادی از نیروهای نظامی و حاکمیتی مراسماتی برگزار می کنند اما این سیل خروشان ملت در ایران اسلامی بی نظیر است.

وی افزود: حضور امروز شما لبیک و تجدید پیمان با شهدا، امام و رهبری بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان اهداف ملت ایران از انقلاب را بسیار متعالی برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمنان تصور کرده اند ملت ما برای شکم قیام کرده اند که با فشارها و تحریم ها دست از نظام و آرمانهایشان بردارند. حاکمیت وظیفه دارد معضلات اقتصادی رفع کند و دارد همین کار را هم می کند اما مردم ما با اهداف متعالی تری انقلاب کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اظهارات مداخله جویانه مقامات غربی در خصوص آزمایش موشک های بالستیک ایران گفت: شما در خواب بودید! موشک های بالستیک ما سال ۵۷ به آمریکا اصابت کرد. موشک های بالیتسک ما زمانی به شما اصابت کرد که در جنگ ۲۲ و ۳۳ روزه حزب الله لبنان، بینی اسرائیل را به خاک مالید. آزادی حلب و موصل موشک های بالستیک ما بودند.

امام جمعه ماسال در پایان گفت: بعضا رفتارهایی در جامعه می بینیم که هنجارهای عمومی جامعه را می شکند. انتظار داریم از دادستان شهرستان به عنوان مدعی العموم با چنین مواردی برخورد کند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه