القاعده عروسک خیمه شب بازی است که طناب آن به دست اسرائیل است

طائب با اشاره به مذاکرات هسته ای خاطرنشان کرد: امریکایی که ادعا می کرد ایران را مانند یک سیگار کشیده شده له می کند امروز برای مذاکره با ایران از فرانسه و سایر کشورها مدد می گیرد.

القاعده عروسک خیمه شب بازی است که طناب آن به دست اسرائیل است

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و مقاومت ۸دی نیوز حجت‌الاسلام مهدی طائب در همایش  گفتمان زندگی به سبک شهدا به مناسبت بزرگداشت شهدای عملیات کربلای ۵ در مهدیه رشت ،به تحلیل نگرش و نگاه شهدا به دنیا و اخرت پرداخت و بااشاره به اینکه زندگی و سیره شهدا باید به عنوان یک الگو برتر مورد بررسی قرار گیرد اظهار کرد: شهدااز فرصت زندگی به درستی استفاده کردند
وی با تصریح بر اینکه دنیا برای رزمندگان اسلام بی ارزش بود خاطرنشان کرد: شهدا با خدا معامله کردند ،و برنده واقعی بازی دنیا شدند.
وی با اشاره به اینکه شهدا واقعیت جنگ را درک کردند بیان کرد: رفتن راه شهدا شعور و درک می خواهد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به به ندای «هل من ناصرینصرنی» امام حسین (ع) و با تاکید بر اینکه ندای امام حسین برای نسلها باقی مانده است  افزود: در روز عاشورا شهدای درد شمشیر را احساس نمی کردند چراکه آنان درک کردند که دنیای فانی ارزشی ندارد.
وی با بیان اینکه برای تغییر سبک زندگی و رفتن به راه شهدا باید فکر حاکم بر زندگی ما عوض شود تصریح کرد:این فکر زمانی عوض می شود که ما درک کرده باشیم که در کدام مسیر تجارت می کنیم مسیر الهی و یا دنیوی را انتخاب کرده ایم .

وی با اشاره به سوره یاسین بیان کرد: تمام اعمال انسان باید برای خدا باشد.
طائب  با تاکید بر  جامعه بدون امام معنا نداردافزود: اگر رژیم صیهونیستی سقوط کند خانه خدا آزاد می‌شود.
وی مکان ظهور امام زمان را خانه خدا عنوان کرد و با تاکید بر اینکه دلیل عدم ظهور امام زمان به ما مربوط می شود بیان کرد: جریان القاعده و وهابیت اگر دستش برسد برای از بین امام زمان از هیچ چیز دریغ نمی کند
وی با تاکید بر اینکه این افراد روبروی امام خواهند ایستاد  و امام  را شهید می کنند اظهار کرد: سبک زندگی باید در مسیر آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرت امام زمان (عج) باشد.
طائب با بیان اینکه امام راحل برای جمع‌کردن نظام سلطنتی، استقرار جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج)  و سپردن پرچم نظام اسلامی  به مهدی (عج )قیام کرد افزود: دشمن  وقتی از این سه هدف آگاه شد انقلاب را زنگ خطری دید  و تصمیم گرفت که انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه