آقای استاندار! وقتی به دفتر شما زنگ می زنیم کار شخصی نداریم/ در اتاق مدیران بر روی مردم باز باشد

امام جمعه شهرستان رودبار، گفت: وقتی درها بر روی مردم بسته می شود و تلفن های برداشته نمی شود ناچاریم مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

آقای استاندار! وقتی به دفتر شما زنگ می زنیم کار شخصی نداریم/ در اتاق مدیران بر روی مردم باز باشد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام والمسلمین مسعود داودی در جلسه تودیع و معارفه فرماندار رودبار، ضمن خیرمقدم گویی و تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: رودبار با دارا بودن قومیت های مختلف نماد عملی وحدت است.

وی در ادامه خواستار نشستی با استاندار گیلان با ائمه جمعه و شورای تامین شهرستان شد و گفت: وقتی به دفتر شما تلفن زده می زنیم نقاضای شخصی که نداریم باید پیگیری بهتری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در رودبار، ابراز نمود: رجبی فرماندار مردمی بود و خاطرات شیرینی با اخلاق مهربانانه خود برای مردم برجای گذاشت.

وی ادامه داد: تغییر و تحول یک امر طبیعی شده است لذا تنها باید آرزوی توفیق داشته باشیم که مدیران در هر سنگری باشند خدمت رسانی کنند.

حجت الاسلام داودی، متذکر شد: باید درب کار مدیران بر روی مردم باز باشد و امورات مردم را پیگیری نمایند.

وی تصریح نمود: وقتی درها بر روی مردم بسته می شود و تلفن های برداشته نمی شود ناچاریم مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانیم.

امام جمعه شهرستان از پیگیری استاندار برای مبارزه با آفت مگس زیتون قدردانی کرد و گفت: روند اجرایی و عملی آن در رودبار کند است.

وی بخشی از مشکلات صنعت رودبار را وابسته به اختلاس بزرگ دانست و ادامه داد: شرکت های معدن سنگرود و… زمانی دارای هزاران نفر کارگر بودند اما حالا با مشکلات اساسی روبرو هستند.

حجت الاسلام داودی، متذکر شد: همه مدیران شهرستان باید با فرماندار جدید همکاری داشته باشند تا مشکلات معیشتی و بیکاری مردم برطرف شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه