نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ریشه در اعتقادات و فرهنگ مردم دارد / ملت ایران پاسخ یاوه گویی مستکبران را خواهد داد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن جواب یاوه گویی های مستکبران را خواهد داد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ریشه در اعتقادات و فرهنگ مردم دارد / ملت ایران پاسخ یاوه گویی مستکبران را خواهد داد

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی، انقلاب اسلامی ایران را مایه افتخار ایرانیان دانست و اظهار داشت: مردم روز به روز ثمرات و برکات این انقلاب را در زندگی خود حس می کنند.

وی شرکت در راهپیمایی ها در جمهوری اسلامی را یک اصل اعتقادی در فرهنگ مردم ایران دانست و افزود: راهپیمایی جزء اعتقادات مردم است و به صورت یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اصل انقلاب عجین شده است، گفت: راهپیمایی ۲۲بهمن با اصل انقلاب همراه است و مردم در مقاطع مختلف وظیفه خود را درست انجام داده اند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام اینکه حضور و مشارکت ملت در راهپیمایی ها سال به سال بیش از پیش است، اظهار کرد: شرکت ملت و امت اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن یقینا نسبت به سال قبل بیشتر است و این افزایش حضور دندانشکن خواهد بود.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه ملت با مشت های گره کرده خود جواب محکمی بر یاوه گویی های مستکبران عالم خواهد داد، افزود: در امسال نیز با توجه به اینکه برخی از سیاسیون آمریکایی و سران استکبار ایران و ایرانیان را تهدید هایی کرده اند، جواب تهدید هایشان را در جمعه دریافت خواهند کرد.

وی با هشدار به سران غرب و استکبار مبنی بر اینکه حضور همه جانبه آحاد ملت ایران تهدید بزرگ و واهمه ی سهمگین برایشان است، افزود: مردم انقلابی ایران در جای جای مناطق مختلف حضور خواهند یافت و نسبت به سال های گذشته چشمگیرتر و پر شورتر وارد میدان خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه