مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

جوانان ما صاف، زلال و بی عقده اند/ برای جذب جوانان باید نگاه فراجناحی داشته باشیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: بسیج باید جوانان را از مسیر هنر و ورزش جذب کرده و آنان را به تفکر ناب اسلامی رهنمون کند.

جوانان ما صاف، زلال و بی عقده اند/ برای جذب جوانان باید نگاه فراجناحی داشته باشیم

به گزارش ۸دی، اعضای پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان صبح امروز با حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری مدیرکل سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی استان گیلان دیدار کردند.

امین محصل تبریزی مدیر پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان ضمن قدردانی از همراهی حجت الاسلام والمسلمین یاری به عنوان پیشکسوت کار فرهنگی  و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان همه ی همت خود را برای ایجاد محیطی ارزشی در گیلان به کار گرفته و از هیچ فعالیتی دریغ نخواهد کرد لذا برای پیشبرد این مهم همکاری همه ی دستگاههای مهم فرهنگی استان را به گرمی می طلبیم.

تبریزی ضمن تبیین وظایف پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان افزود: هدف از همکاری با دستگاههای مختلف فرهنگی و اجرایی استان، جلوگیری از موازی کاری بوده و با وحدت رویه، بتوانیم مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در گیلان باشیم.

حجت الاسلام یاری نیز در این دیدار ضمن بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدای جلیل القدر انقلاب اسلامی، اقدامات انجام شده و همچنین در دست اقدام  پاتوق فرهنگی هنری بسیج گیلان را مطلوب خواند و پاتوق را دارای پشتوانه ی خوب ارزشی قلمداد کرد.

یاری با بیان اینکه پاتوق بسیج باید دارای اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد تاکید کرد: مراقب باشید دچار موازی کاری نشده و سالها با قدرت پابرجا به پیشبرد اهداف مربوطه فعالیت کنید.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان گیلان گفت: من بحران های زیادی را در طول تاریخ حیات اجتماعی خود در کشور مشاهده کردم. از قبل انقلاب تا بعد از آن که می توان به بحران اخیر بارش برف در استان اشاره کرد.

وی در تبیین این موضوع تصریح کرد: اتومبیل من در روز بارش برف که خیابانها بسته شده بودند دچار مشکل شد و برای رفع آن جوانهای عزیز سرزمین من، همانهایی که شاید ظاهری غیر مرسوم داشته اند به یک روحانی با تمام وجود کمک کردند که من از کمک بی دریغ این عزیزان منقلب شدم  لذا معتقدم که باید این جوانان را در آغوش گرفت و به مسیر درست‌ رهنمون کرد.

یاری جذب جوانان از مسیر هنر را از وظایف پاتوق بسیج دانست و گفت: پاتوق باید از این طریق آنان را به مسیر و تفکر ناب اسلامی و انقلابی رهنمون کند زیرا جوانان ما صاف، زلال، و بدون عقده اند و نباید به خاطر یک اشتباه طرد شوند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان خطاب به اعضای پاتوق اظهار داشت: امروز یک بخش اعظمی از کار شما باید رفع شبهه های به وجود آمده در مسائل دینی باشد، باید به جوان بقبولانیم که تو یک هویت داری که به انسانیت تو معنا می دهد نه به انسان بودن، لذا برخی شبهه ها انسان را آنقدر تنزل داده که از حیوان نیز پایین تر رخ نمایی خواهد کرد.

یاری در باب فعالیت جوانان تصریح کرد: برای جذب جوان باید فرا جناحی اندیشید، اگر واقعا می خواهیم جوانان را دور خود نگاه داشته و کار فرهنگی کنیم باید نگاهی فراجناحی به او داشته باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات استان گیلان برای همکاری با پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای فعالیت تبلیغی، به اعزام مبلغ دینی و فرهنگی  اهتمام داشته و با روحانیون تواتنمند در هر زمینه ای چه کودک، جوان و میانسال حتما با پاتوق همراهی خوبی خواهد کرد.

یاری مساجد را نیز محل خوبی برای کارهای بزرگ فرهنگی هنری اجتماعی دانست که می تواند مکان مناسبی برای مجموعه ی مزبور باشد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی در پایان تاکید کرد: پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان باید از طریق هنر و ورزش که طرفدارهای زیادی دارد به جذب جوانان همت گمارد تا بتواند تفکرات ناب اسلامی و ارزشی را در ذهن جوانان نهادینه کند.

شایان ذکر است پاتوق فرهنگی هنری اجتماعی بسیج گیلان زیر نظر بسیج هنرمندان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص  جلوگیری از ولنگاری فرهنگی ایجاد شده و فعالیت خود را به طور رسمی ار ۲۸ آذر ۱۳۹۵ با حکم رسمی از طرف سرهنگ بایرامی به امین محصل تبریزی مدیر پاتوق فرهنگی آغاز کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
موسوی
این یاری کی میخاد از سازمان بره
در حاشیه