رئیس اداره محیط زیست ماسال خبر داد:

نامگذاری خیابان و کوچه محیط زیست در ماسال

رئیس اداره محیط زیست ماسال از نامگذاری خیابان و کوچه منتهی به این اداره به نام های خیابان محیط زیست و کوچه محیط بان خبر داد.

نامگذاری خیابان و کوچه محیط زیست در ماسال

به گزارش ۸دی، حمید سلطان خواه رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اعلام این خبر گفت: از آنجا که محل احداث اداره حفاظت محیط زیست ماسال و تردد کارکنان این اداره و اهالی ساکن در آن منطقه فاقد نام بود، طی ماه های گذشته از شهرداری ماسال درخواست شد تا نسبت به نامگذاری خیابان و کوچه منتهی به اداره اقدام کنند.
سلطان خواه ضمن تقدیر از شهردار ماسال و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ماسال اظهار داشت: نهایتا با اهتمام شهردار محترم ماسال و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ماسال این خیابان به نام «خیابان محیط زیست» و کوچه منتهی به اداره به نام «کوچه محیط‌بان» نامگذاری و تابلوهای مربوطه نصب شد.
وی افزود: هدف از این نامگذاری، لزوم توجه جدی به محیط زیست و حفاظت از آن و رعایت بهداشت محیط و بالا بردن سطح آگاهی و ترویج و تنویر افکارعمومی است.
رئیس اداره محیط زیست ماسال در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش در زمینه حفاظت از محیط زیست در آینده شرمنده فرزندانمان نباشیم و دچار قصور در حفظ محیط زیست نشویم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه