امام جمعه صومعه سرا در گفتگو با 8دی:

پیشبرد دستاوردهای انقلاب در ولایتپذیری ما است / شرط بقا در بدنه انقلاب مبارزه با هوای نفس است

امام جمعه صومعه سرا شرط بقا در انقلاب را مبارزه با هوای نفس دانست و گفت: کسی که تزکیه نفس نکرد از قطار انقلاب پیاده خواهد شد.

پیشبرد دستاوردهای انقلاب در ولایتپذیری ما است / شرط بقا در بدنه انقلاب مبارزه با هوای نفس است

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و در جهت احیا ارزش های اسلامی و دینی بود، اظهار داشت: انقلابی واقعی کسی است که در جهت احیای ارزش های دینی و اسلامی و آرمان های انبیا و پیغمبران قدم بردارد.

وی انقلابی واقعی را خادمان به شریعت اسلام و ارشهای اسلامی دانست و افزود: انقلابی ها باید در راستای احیای دین و در جهت تزکیه نفس خود نیز پیش قدم باشد.

امام جمعه صومعه سرا شرط باقی ماندن در بدنه انقلاب را مبارزه با هوای نفسانی دانست و گفت: کسی که در جهت پیشبرد اهداف انقلاب قدم برداشته و در جهت احیای نفس خود تلاش ها کرد در بدنه انقلاب باقی مانده است و کسی که با نفس خود مبارزه نکرده از قطار انقلاب پیاده شده است.

حجت الاسلام صدیقی نشناختن لحظه ها در مواجهه با مسائل را از عوامل انحراف از انقلاب دانست و اظهار کرد: خیلی از افراد در جریان انقلاب بوده اند که احیا و تزکیه نفس نداشتند و در برخورد با برخی از موضوعات و اشخاص رنگ باخته اند و از مسیر انقلاب منحرف شدند.

وی با بیان این مهم که عامل پیروزی انقلاب ما حضور مردم و اسلام و رهبریت امام خمینی رحمه الله بود، افزود: اکنون هم بقای انقلاب اسلامی حضور مردم فهیم و اسلام گرا است.

امام جمعه صومعه سرا ولایتپذیری را از رموز افزایش عزت ملی برشمرد و تاکید کرد: مردم مسلمان ایران باید حرف شنوی از مقام عظمای ولایت داشته باشند تا روز به روز بر عظمت و شرف و عزتشان افزوده شود.

حجت الاسلام صدیقی با تاکید بر اینکه آحاد جامعه باید ولایتمدار و ولایتپذیر باشند، گفت: پیشبرد دستاوردهای انقلاب در ولایتپذیری ما است و همه باید به وظیفه خود در هر لباس و هر منسبی که هستند آگاه باشند و در مدار دینداری و ولایتپذیری گام بردارند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه