با تعلل در ساخت پل صورت گرفت؛

بی‌توجهی به زندگی ۱۴ خانوار روستایی در شاندرمن

در حالی که ۱۴ خانواره این منطقه بخاطر نبود پل از نعمت گاز بی بهره اند، بخشداری از مردم خواسته است تا پل را با پول خودشان بسازند.

بی‌توجهی به زندگی ۱۴ خانوار روستایی در شاندرمن

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، ۱۴ خانواره روستای امامزاده شفیع شاندرمن به علت نبود پل بتنی، در شرایطی سخت زندگی می‌کنند.

این ۱۴ خانواره به علت نبود پل بتنی و استفاده از پل چوبی بسیار باریک، مشکلات عدیده ای دارند. در شرایطی که غالب روستاهای شهرستان ماسال دارای گاز هستند و روستای امامزاده شفیع هم مدتهاست از این نعمت بهره مند است، این ۱۴ خانواره به واسطه نبود پل، همچنان از گاز بی بهره اند.

عبور و مرور از روی این پل به سختی صورت می گیرد و امکان انتقال وسایط نقلیه وجود ندارد. بقایای یک پایه بتنی در این پل دیده می‌شود که حکایت از تصمیمی جهت ساخت پل بوده که به سرانجام نرسیده است.
یکی از اهالی با سابقه این منطقه در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز گفت: این پل قبلا بدتر هم بود.  پارسال آهن خریدیم و رویش چوب ریخیتم.  آن پایه را چهار پنج سال است که زده اند و به حال خودش رها کرده اند.
وی افزود: بارها برای حل مشکل و احداث پل به بخشداری، دهیاری و شورای روستا مراجعه کرده ایم اما گفته اند برای این تعداد خانوار نمی‌توانیم پل بزنیم. در حالی که در جاهای دیگر این کار را کرده اند.
یکی دیگر از ساکنان این بخش از روستای امامزاده شفیع به خبرنگار ماسال نیوز گفت: به ما گفته اند شما پول بریزید! ما  که پولی برای این کار نداریم. پریروز مهمان آمده بود برای یکی از اهالی، بچه اش افتاد در رودخانه و بزور بیرونش آوردند. برای بردن محصولات کشاورزی ، کپسول گاز و اسباب و وسایل زندگی حقیقتا در مشقت هستیم. حتی برای گاز گفتند باید پل را بسازند تا به شما گاز بدهیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سیمبر
مگرچقدرهزینه داره بااین مردمان خوب وخونگرم.چراشماره حساب نمیدین تامردم کمک کنند.
در حاشیه