شهردار دیلمان:

تمامی کوچه ها و خیابان های شهر برف روبی شد/ تجهیزات برف روبی دیلمان کافی نیست

شهردار دیلمان گفت: به دلیل برفگیر بودن شهر نیازمند تجهیزات بیشتر برای برف روبی هستیم تا بتوانیم به شهروندان خدمات بهتری ارائه دهیم.

تمامی کوچه ها و خیابان های شهر برف روبی شد/ تجهیزات برف روبی دیلمان کافی نیست

به گزارش ۸دی، صدرالله فرخی در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری دیلمان، تمامی کوچه ها و خیابان های شهر دیلمان برف روبی انجام شد و تردد در آنها جریان دارد.

وی تأکید کرد: شهرداری دیلمان دارای یک دستگاه بکهو لودر و یک دستگاه تراگریدر می باشد که به دلیل برفگیر بودن این شهر کوهستانی و بارش برف در شش ماه دوم سال؛ نیازمند تجهیزات بیشتر برای برف روبی هستیم تا بتوانیم به شهروندان خدمات بهتری در مواقع بارش برف ارائه بدهیم.

شهردار دیلمان افزود: به دلیل بحران موجود در منطقه دیلمان، دستگاه های برف روبی شهرداری دیلمان برای بازگشایی روستاها به ستاد بحران کمک کردند تا راه ارتباطی آنها به مرکز شهرستان بازگشایی شود.

فرخی با اشاره به وجود یخبندان پس از توقف بارش برف، گفت: در چند روز گذشته ۲۰ تن نمک در کوچه ها و خیابان های شهر دیلمان به صورت دستی پاشیده شده و در روزهای آینده نیز برای جلوگیری از یخ بستن جاده ها، این کار ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: به دلیل برگزاری سه شنبه بازار در شهر دیلمان، در حال جمع آوری برف ها از سطح شهر هستیم تا بازار به شکل مناسبی فعالیت خود را انجام بدهد.

شهردار دیلمان ضمن تشکر از بخشدار دیلمان و پیرکوه برای برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران در این بخش، خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر دیلمان در مدت زمان بحران برف پای کار بوده و همکاری لازم را با شهرداری دیلمان داشته اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه