دبیرکل مجمع مهندسین گیلان:

کاخ شیشه ای شهردار رشت با تکان ساده ای فرو ریخت/ صحبت های ثابت قدم حرمت شکنانه بود

دبیرکل مجمع مهندسین گفت: شهردار رشت قابلیت تعامل و همگرایی با سیستم زیر مجموعه جهت کنترل و مهار برف ۵۰ سانتی را نداشت.

کاخ شیشه ای شهردار رشت با تکان ساده ای فرو ریخت/ صحبت های ثابت قدم حرمت شکنانه بود

به گزارش ۸دی، به نقل از کاسپین؛ مازیار صیادی پیش از ظهر امروز با اشاره به برف اخیر در رشت و مشکلات ناشی از آن اظهار کرد: شهردار رشت قابلیت تعامل و همگرایی با سیستم زیر مجموعه جهت کنترل و مهار برف ۵۰ سانتی را نداشت و این امر ثابت کرد که وی فاقد توان مدیریتی در شرایط سخت و بحرانی می باشد.

وی با اشاره به عدم آمادگی شهرداری رشت در برف اخیر گفت: متاسفانه آقای ثابت قدم در طول مدیریت خود سعی در ظاهر سازی شهر داشته و زیر ساخت های شهر را برای مقابله با ساده ترین حوادث مهیا نکرده، از اینرو کاخ شیشه ای مدیریتی وی با تکان ساده ای فرو ریخته است.

دبیرکل مجمع مهندسین گیلان با اشاره به نامه جنجالی ثابت قدم در خصوص موضع گیری محمدصادق حسنی نسبت به برف اخیر گفت: تحلیل عوارض طوفان و برف قبل از اینکه یک رویداد سیاسی باشد یک رویداد فنی و مهندسی است که دکتر حسنی نماینده فهیم رشت در راستای رسالت نمایندگی و وظایف نظارتی از عملکرد پر اشتباه شهردار رشت انتقادی مسئولانه ارائه داد.

صیادی با اشاره به اینکه ادبیات شهردار در پاسخ به این اظهارات حرمت شکنانه و بدور از نزاکت مدیریتی بود، افزود: یک شهردار کلان شهر باید دارای فاکتورهای مدیریتی، سیاسی و اجتماعی باشد که عبارات نپخته ونسنجیده وی نسبت به نماینده شهرستان حکایت از تزلزل مدیریتی وی در هدایت امور دارد، شهردار رشت ثابت نمود علاوه بر اینکه در عمل کارایی ندارد بدون شناخت کافی از آیتم های سیاسی و با اختلاط بعضی از چهره های سیاسی غیر مرتبط عدم هوشمندی سیاسی خود را به نمایش گذاشت.

دبیرکل مجمع مهندسین گیلان، گفت: عملکرد دکتر حسنی در کمیسیون کشاورزی مجلس و نیز پیگیری برای ایجاد اشتغال خرد و کوچک در حوزه نمایندگی در مدت کوتاه نمایندگی سنگ بنای توسعه متوازن شهرستان رشت را رقم زد که شهروندان در آینده  نزدیک از دستاوردهای ایشان با  همگرایی نماینده پرتلاش مهندس جعفر زاده برخوردار می شوند.

وی ادامه داد: مهندس جعفر زاده ودکتر حسنی در کنار مدیریت بالنده فرماندار حاذق ومتبحر شهرستان رشت مهندس شفقی نماد توسعه و اعتلای اقتصادی شهرستان را به نمایش می گذارند که قطعا شاهد اثرات ارزشمند این همگرایی های هدفمند خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه