رئیس مجمع نمانیدگان گیلان:

وزرای کشور، راه و نیرو به مردم گیلان پاسخگو باشند / با کفش واکس خورده نمیتوان مشکل را حل کرد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به بحران اخیر برف در استان گفت: وزرای نیرو، راه و کشور هفته آینده از مجلس تذکر جدی خواهند گرفت.

وزرای کشور، راه و نیرو به مردم گیلان پاسخگو باشند / با کفش واکس خورده نمیتوان مشکل را حل کرد

اسدالله عباسی در بامداد دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به ضعف مدیریت بحران استان گیلان در برف هفته اخیر اظهار داشت: هفته آینده وزاری راه و شهرسازی، نیرو و کشور باید پاسخ گوی مردم گیلان باشند.

وی با بیان اینکه از یک هفته گذشته هواشناسی اعلام کرده بود که از عصر روز چهارشنبه در گیلان شاهد برف خواهیم بود افزود: انتظار می رفت جلسه هماهنگی فوق العاده ای برگزار و توانمندی ها بررسی شود اما متاسفانه معاون عمرانی استاندار گیلان، جلسه بحران را روز پنجشنبه برگزار کرد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: برف آمد و هیچ آمادگی ای در کار نبود، بعد از برف هم هنوز شاهد این هستیم که مشکل بر طرف نشده و خیلی از شهرستان های ما با این بحران دست و پنجه نرم می کنند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: مردم عزیز ما در خمام، سنگر، رشت، لاهیجان، سیاهکل و چند شهرستان دیگر هنوز با این بحران درگیر هستند و حتی در این مناطق اندکی شن و یا نمک نیز ریخته نشده است.

عباسی با تاکید بر اینکه وزرای راه، نیرو و کشور باید پاسخگویی این کوتاهی ها باشند گفت: خیلی از مناطق ما هنوز هم برق ندارند و خیلی از راه ها بعد از گذشت سه روز باز نشده و این نشان دهنده ضعف مدیریت عمرانی استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه در بحران اخیر توانمندی های بخش خصوصی و دولتی بررسی نشده است تصریح کرد: هفته آینده وزیر نیرو به دلیل فرسودگی برق گیلان، وزیر کشور به دلیل ناکار آمدی های مدیریتی و وزیر راه داری به دلیل کمبود زیر ساخت ها باید پاسخگو مردم گیلان باشند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان به تعلیق حکم شهرداری املش نیز اشاره و خاطر نشان کرد: در این بحران جای تعلیق کردن ها نیست اگر می خواستند تعلیق کنند باید مدیران عمرانی استان تعلیق می شدند، چرا مسیر را به انحراف برده و با این کارها ذهن مردم را از مسائل و مشکلات موجود منحرف می کنند؟

عباسی در ادامه به برف های سال ۸۳، ۸۶ و ۹۲ نیز اشاره کرد و گفت: ما تجربه ی سه برف را پشت سر گذاشته ایم اما در هیچ سالی چنین ضعف مدیریتی ای را شاهد نبودیم، آقایان می روند و پشت یک عذرخواهی ساده خود را مخفی می کنند، خیر این طور نیست، نمی شود با کت و شلوار اتو کشیده و کفش واکس خورده مشکل را حل کرد.

وی تاکید کرد: باید مشکلات را در میان مردم حل کرد، باید به میدان های بحران آمد و از نزدیک دست مردم را گرفت، مدیریت استان با مدیران پروازی از تهران و یا شهرهای دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در پایان یادآور شد: وزیر نیرو، وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور در هفته آینده از سوی مجمع نمایندگان گیلان تذکراتی جدی خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مدیریت بحران فقط یک حرف دهن پر کنه قطع به یقین هیچ مدیری دلسوز مردم نیست که در برف اخیر شاهدش بودیم دراین بین این کارکنان زیر دست می باشند که تلاش اینها دیده می شود مدیران ما اول مدیر می شوند بعد می روند دنبال دانش مدیریت جالب اینجاست بعد همین مدیران تشویق می شوند و پست بالاتری میگیرند نمو نش در بارش برف سنگین چندین سال قبل مدیر ان زمان وزیر کابینه دولت کنونی سخن به دراز نبریم و خلاصه گوییم باید خالصانه دلسوز بود و خدمت کرد ۰
در حاشیه