مهدی پارسا
الطاف خفیه یک حادثه تلخ؛

سال‌نو فرصتی برای‌پیوستن به ایثارگران پلاسکو / از اجاره صلواتی ۳۰ واحد مغازه تا سفارش تولید به پلاسکویی ها

در ایام حادثه پلاسکو تابلوهایی از عشق، محبت، فداکاری و اخلاص توسط مردم قدرشناس ایران ترسیم شد که جهانیان را به تحسین وا داشت.

سال‌نو فرصتی برای‌پیوستن به ایثارگران پلاسکو / از اجاره صلواتی ۳۰ واحد مغازه تا سفارش تولید به پلاسکویی ها

به گزارش ۸دی، حادثه آتش سوزی در ساختمان چند طبقه مجتمع پلاسکو و خلق صحنه هایی ناب از جانفشانی آتش نشانانی که برای نجات جان مردم از جان خود گذشتند، از بین رفتن ۵۶۰ واحد تجاری و بیکار شدن نزدیک به سه هزار نفر کاسب و وارد آمدن ۱۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به این  مرکز اقتصادی قلب میلیونها ایرانی عاشق را به درد آورد.

در روزهایی که این اتفاق پیش آمد تابلوهایی از عشق، محبت، فداکاری و اخلاص توسط مردم قدرشناس ایران ترسیم شد که جهانیان را به تحسین وا داشت.

برخی از همکاران غیر تهرانی آتش نشانان به خاطر کمک به همکاران خود از دیگر شهرهای ایران به تهران آمدند و برخی با خالی کردن مغازه های اطراف پلاسکو به روند آواربرداری کمک کردند.

اهالی قم برای آتش نشانان و کسانی که مشغول امداد رسانی بودند غذا فرستادند. مالک یک پاساژ با نصب بنر در جلوی پاساژ خود اعلام کرد که تعداد ۳۰ واحد از مغازه های ساختمان خود را در مدت یک سال به صورت رایگان و صلواتی و به یاد شهدا در اختیار تولید کنندگان پلاسکو قرار می دهد.

یک نفر از بازاریان تهران اعلام کرد ۲۰۰ باب مغازه را در بازار تهران آماده کرده تا تحویل کسبه خسارت دیده مجتمع پلاسکو دهد، فرد دیگری در مشهد نیز اعلام آمادگی کرد تا سفارش تولید محصول خود را به کسبه پلاسکو دهد تا با این کار بخشی از ضرر آنها جبران شود.

این ها فقط نمونه ای از زیباترین جلوه های نوعدوستی و وطن پرستی این ملت شریف و بزرگ است که دنیا را به تحسین و تمجید وا  داشته است، اما الان بقیه هم یک وظیفه ای دارند.

روزهای پایانی سال کم کم فرا می رسد و خانواده ها می آیند تا برای سال نو پوشاک و البسه نو خریداری کنند، بیاییم ما هم به احترام خون پاک آتش نشانان قهرمان این میهن و برای سرپا شدن هزاران هم وطن متضرر و بیکار شده ی ما در پلاسکو، برای عید سال جدید پوشاک ایرانی بخریم، پارچه ایرانی بخریم و پوشاک ایرانی تبلیغ کنیم.

تولیدکنندگان پلاسکو همه پوشاک ایرانی تولید می کردند و ارزش اجناس هر واحد تولیدی به طور میانگین ۲۰۰ میلیون تومان بوده است. ما در تبعیت از سکاندار کشتی انقلاب در این دریای پرتلاطم اقتصادی، چند سالی است که با کلید واژه اقتصاد مقاومتی آشنا شده و آن را تعریف و تفسیر کرده ایم.

آنچه که رییس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، ترامپ در آغاز مراسم سوگند خود اعلام کرد که آمریکایی بخریم و آمریکایی استخدام کنیم باید ما را به این نکته متوجه کند که در بحث حمایت از تولید داخلی، بایستی آستین ها را بالا زد و جور دیگر دید.

این ها به مثابه باقیات صالحاتی است که به طور حتم و یقین فردای هر انسانی را خواهد ساخت. این دنیا مزرعه آخرت است و قرار است تا اینجا بکاریم و در آخرت برداشت کنیم.

امسال ایرانی بخریم تا دل خانواده های تولیدکنندگان و فروشندگانی را که به عشق وطن پوشاک ایرانی تولید می کردند و پوشاک  ایرانی می فروختند را شاد کنیم. امسال ایرانی بخریم  و ایرانی تبلیغ کنیم و برندهای ترک، ایتالیایی و… را به خاطر وطن فراموش کنیم. امسال ایرانی بخریم شاید….

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
وشمه سرا
با تشکر از دکتر پارسا عزیز بابت نوشته زیبایشان ... باید پویش مردمی ایرانی بخریم راه اندازی کنیم
سایبر
مطالب خوبی مهندس پارسا به قلم تحریر درآوردند ما هم حمایت می کنیم از خرید کالای ایرانی بازهم منتظر مقالاتی دیگر ازشماهستیم مهندس
سایبر
ضمن تشکر از مهندس پارسا ماهم از خرید کالای ایرانی حمایت می کنیم منتظرمقالاتی دیگر از شماهستیم مهندس
در حاشیه