مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان:

هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی گیلان مشخص شود

مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به تعطیلی بیشتر کمیته‌های فرهنگی گفت: هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی استان مشخص شود.

هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی گیلان مشخص شود

به گزارش ۸دی، عزیز پورعزیزی عصر امروز در نشست با جمعی از مدیران فرهنگی سازمان‌های مردم‌نهاد انقلابی خودجوش گیلان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) معجزه الهی بود اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی از روزهای ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران است.

وی، انقلاب اسلامی را الهام گرفته از نهضت سرخ عاشورای حسینی (ع) عنوان کرد و افزود: آرمان بلند حق‌جویان و عدالت‌خواهان با انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه تمام افراد جامعه وظیفه دارند واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار مختلف انقلاب اسلامی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را شناخته و از آن دفاع کنند، تصریح کرد: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند راه امام (ره) را کم‌رنگ کرده و کلام ایشان به فراموشی سپرده شود.

پورعزیزی، کارنامه انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته را عالی و پر ثمر خواند و بیان کرد: دغدغه مقام معظم رهبری در مورد تهاجم فرهنگی از موضوع‌های مهم است و جوانان انقلابی و افسران جنگ نرم پیگیر آن هستند.

وی ادامه داد: امروز دشمن فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی را هدف رفته و بر اراده خود مصمم است اما متولیان فرهنگی گیلان برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن عزم جدی از خود نشان ندادند.

مدیرکل سابق امور اجتماعی استانداری گیلان به تعطیلی بیشتر کارگروه‌ها و کمیته‌های فرهنگی به دلیل کم توجهی مسؤولان در استان اشاره کرد و گفت: کارگروه‌های فرهنگی از برنامه‌های انتهایی مسؤولان محسوب می‌شود.

پورعزیزی، خواستار مشخص شدن هزینه‌کرد اعتبارات فرهنگی گیلان شد و اظهار کرد: به مجموعه‌های فرهنگی انقلابی خودجوش در استان توجهی نشده است.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید بدانند دوران مدیریتی زودگذر است، خاطرنشان کرد: در قیامت باید به شهدا پاسخگو باشیم.

مدیرکل سابق امور اجتماعی گیلان به نبود دغدغه در بعضی از متولیان فرهنگی استان اشاره کرد و یادآور شد: با روحیه تساهل و تسامع نمی‌توان در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کرد و این عملکرد ضعیف سبب افزایش بعضی از آسیب‌های اجتماعی در گیلان شده است.

پورعزیزی، خواستار افزایش آستانه تحمل مسؤولان نسبت به نقدها شد و بیان کرد: جامعه از مسؤولان توقع دارد ضمن اینکه از مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در قانون برنامه ششم توسعه به بخش فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه