نماینده مردم بندر انزلی در گفتگو با 8دی:

راه مقام معظم رهبری راه قاطعانه و مقتدرانه امام/استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب

نماینده مردم انزلی راه در پیش گرفته مقام معظم رهبری را در امتداد راه امام دانست و گفت: استقلال، آزادی مهمترین دستاورد انقلاب بود.

راه مقام معظم رهبری راه قاطعانه و مقتدرانه امام/استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران را استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار داشت: کشور ایران ابتدا اصول سه گانه مذکور را با همت و خون های ملت بدست آورد و سپس نه شرقی و نه غربی را هویت بخشید.

وی با بیان اینکه ملت بر اصول انقلاب استوار هستند، افزود:  اگر در جنگ تحمیلی نگاهی کنیم، عناصر شرق و غرب با اتحاد و همبستگی خود در جنگ تحمیلی تمام هم و غمشان مبارزه تن به تن با جمهوری اسلامی ایران بود و در تلاش بودند تا اصل اسلام را از بدنه ایران انقلابی جدا کنند.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدای ملت ایران هم نوا با ولی فقیه زمانه است، گفت: مبارزه دشمنان با کشور ایران نشان دهنده استقلال جمهوری اسلامی ایران بود و شعاری را که از ابتدای انقلاب تاکنون سر داده اند متاثر از فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه راهی که اکنون مقام معظم رهبری در پیش گرفته همان راه قاطع و مقتدرانه امام خمینی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری مقتدرانه و با صلابت با پایبندی بر اصول انقلاب حرکت امام گونه را ادامه می دهد.

خسته بند، ولایتپذیری ملت ایران را از دیگر دستاوردهای و تحول های اساسی در پس از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مهم ترین دستاورد دیگر جمهوری اسلامی ایران ولایتپذیری ملت ایران از ولی فقیه جامعه است که اکنون ما می توانیم به راحتی در برابر قدرت های پوشالی جهان موضع گیری کنیم.

وی با بیان اینکه روحیه انقلابی به ملت ایران قوت می بخشد، ادامه داد: آحاد جامعه ایران اسلامی اکنون هم بر شعار های خود در انقلاب پایبند است و هم در عمل ثابت کرده که انقلابی گری نیرویی برای رسیدن و فتح قله های مرتفع در جهان است.

نماینده مردم انزلی در مجلس به صلح طلبی و رفتار مصالحت آمیز ایران با ادیان و ملل اشاره کرد و اذعان داشت: اکنون ایران با تمام ملت ها و دولت های جهان با هر مشی و تفکری و با هر دین و مذهبی ارتباط برقرار می کند و مهمترین شعار خود در پس از پیروزی انقلاب اسلامی را که به استقلال و آزادی خود در جمهوری اسلامی حکایت دارد جامه عمل پوشانده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه