مدیر کل امور فرهنگی استانداری گیلان خبر داد:

حضور چشمگیر مردم در جشنواره فجر / هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جدید است

مدیر کل امور فرهنگی استانداری گیلان گفت: بهترین ابزار ارتباطی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جدید ابزار فرهنگی و هنری است.

حضور چشمگیر مردم در جشنواره فجر / هنر بهترین ابزار برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسل جدید است

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم در برنامه های جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت نشان از تنوع و جذابیت آن دارد.

یونس رنجکش با حضور در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا رشت ضمن بازدید از بخشهای مختلف این جشنواره گفت: فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه بنده اعتقاد دارم جشن های انقلاب باید مردمی برگزار شود و برگزاری جشنواره فجر یکی از مصادیق این مهم است افزود: در این جشنواره بخش عظیمی از اصحاب فرهنگ و هنر حضور دارند و به اجرای برنامه های خود می پردازند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اظهار کرد: بهترین ابزار ارتباطی برای انتقال ارزشهای انقلاب به نسلی که آن روزها را درک نکردند جامعه فرهنگی و هنری می باشد.

رنجکش اظهار داشت: هنرمندان با بهره گیری از فضای جشنواره ها می توانند محتوای تولید شده در فضاهای فرهنگی و هنری را در فضای موجود به نسلهای آینده انتقال دهند.

وب در پایان با ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری فجر رشت یادآور شد:حضور چشمگیر مردم در این جشنواره نشانه رضایتمندی آنها از برنامه های مذکور است و امیدواریم این جشنواره طی سالهای آینده تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه