فرمانده پلیس راه جمال آباد لوشان:

مسیر رشت- قزوین مسدود است

فرمانده پلیس راه جمال آباد لوشان، از مسدودی مسیر مواصلاتی رشت- قزوین خبر داد و گفت: از تردد مسافران برای حفظ سلامت آنها از منجیل جلوگیری به عمل می آید.

مسیر رشت- قزوین مسدود است

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، سرگرد نوری که به همراه نیروهای پلیس راه و انتظامی در محور مواصلاتی رشت قزوین در حال هدایت خودروهای عبوری هستند، به خبرنگار ما گفت: محور ارتباطی رشت- قزوین حدفاصل امامزاده هاشم به دلیل حجم سنگین بارش برف و ترافیک کیلومتری خودروهای سنگین موجب مسدود شدن راه ارتباطی شده است.

وی ادامه داد: برای حفظ سلامتی و جان مردم از تردد مسافرین از عوارضی قزوین و شهر منجیل به سمت رشت جلوگیری به عمل می آید.

فرمانده پلیس راه جمال آباد لوشان، از مسافرین خواست نهایت همکاری را با پلیس راه تا بازگشایی کامل مسیر رشت- قزوین داشته باشند.

نوری، به رانندگان عبوری توصیه کرد: از سفر های غیر ضروری به شمال کشور بپرهیزند و قبل از آغاز سفر از باز بودن مسیرهای تردد اطمینان حاصل نمایند.

وی همچنین دارا بودن البسه گرم، سالم بودن بخاری خودرو، به همراه داشتن پتو و البسه گرم هنگام سفر در روزهای برفی را ضروری دانست.

قاسمی، مسئول راهداری رودبار نیز ترافیک سنگین کامیون ها را از علل اصلی مسدودی مسیر رشت- قزوین دانست و گفت: عوامل راهداری در محدوده شهرستان و عوامل راهداری رشت عملیات بازگشایی مسیرهای برف گیر را در دستور کار دارند.

گفتنی است هم اکنون عوامل پلیس راه و راهور و انتظامی با استقرار در شهر منجیل از تردد خودروها و ماشین های سنگین در محور رشت- قزوین جلوگیری به عمل می آورند.

فرماندار رودبار در جمع مردم گفت:ستاد هایی اسکان برای مسافرانی که در شهرستان رودبار در راه مانده اند در شهرهای منجیل،رودبار،رستم آباد و لوشان تدارک دیده شده است.

%image_alt%

%image_alt%

%image_alt%

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه