استاندار گیلان:

مشکل قطعی گاز نداریم / مشکلات قطع برق و … تا ساعاتی دیگر حل می شود

استاندار گیلان در ستاد بحران استان با بیان اینکه مشکل قطعی گاز در گیلان نداریم گفت: مسئولان هر چه زودتر مشکل قطع برق را حل کنند.

مشکل قطعی گاز نداریم / مشکلات قطع برق و … تا ساعاتی دیگر حل می شود

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی استاندار گیلان پس از بازدید از سطح شهر رشت با بیان اینکه  بیشتر مشکلات ناشی از بارش برف تا ساعاتی دیگر برطرف می شود اظهار داشت: از همه دستگاه های خدمات رسان خواسته شده تا تلاشهایشان را دوچندان کنند.

وی افزود: مشکل قطع گاز نداریم اما شهروندان صرفه جویی کنند. از ساعات اولیه بامداد ستاد مدیریت بحران در استانداری مستقر شدند و تمهیدات لازم فراهم شد.

نماینده دولت در گیلان ادامه داد: شهروندان عزیز که حقشان نیز می‌باشد انتظار دارند که در حداقل زمان امکانات برف روبی در تمامی راههای اصلی، خیابان‌ها و حتی راه‌های فرعی نیز فراهم باشد اما با محدودیت‌هایی در این بخش مواجه هستیم.

استاندار گیلان عصر امروز در ستاد هماهنگی مدیریت بحران نیز اظهار داشت: وجود برخی مشکلات به معنی عدم تلاش مسئولین نیست اما بر اساس بازدیدی که بامداد امروز از مناطق مختلف شهر رشت داشتم به رغم تلاشهای انجام شده، سیمای خدمات گسترده در حال انجام در شهر رشت به وضوح مشاهده نمی‌شود.

نجفی تأکید کرد: مردم بدانند که دستگاهای خدمات رسان تمامی داشته‌های خود را وارد خیابان و جاده‌ها کرده‌اند تا خدمات‌رسانی به مردم هر چه سریعتر صورت پذیرد و از مردم هم میخواهم که همکاری کنند.

وی افزود: مردم متقاضی آن هستند که  در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت خدمات رسانی به آنان قرار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه مشکل قطع برق خانوارها هرچه سریع تر حل شود گفت: متأسفانه تردد اتوبوس و تریلی‌های بدون زنجیر چرخ موجب مسدود شدن برخی از جاده ها شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه