بخشدار خورگام رودبار:

بارش برف در خورگام به ۶۵ سانتی متر رسید/ راه ارتباطی روستاهای بالا دست مسدود است

بخشدار خورگام از بارش ۶۵ سانتی برف در این منطقه خبر داد و گفت: مسیرهای ارتباطی روستاهای بالادشت منطقه مسدود است.

بارش برف در خورگام به ۶۵ سانتی متر رسید/ راه ارتباطی روستاهای بالا دست مسدود است

به گزارش ۸دی، محمود تاجی دقایقی قبل در گفت و گو با خبرنگار زیتون خبر، اظهار داشت: بارش برف که از شامگاه روز گذشته شروع شده ، تمامی مناطق کوهستانی شهرستان رودبار و استان را سفید پوش کرده است.

وی از بارش ۶۵ سانتی متری برف در خورگام خبر داد و افزود: ارتفاع برف در مرکز بخش ۳۰ سانتی متر و در ارتفاعات به ۶۵ سانتی متر می رسد.

بخشدار خورگام، با اشاره به وضعیت بازگشایی مسیرهای ارتباطی بیان داشت: مسیر توتکابن- بره سر، قوشلانه- بره سر هم اکنون باز است و تردد تنها با داشتن زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تاجی افزود: عملیات بازگشایی مسیر ارتباطی دفراز به سیبن نیز در حال انجام است و تردد در این مسیر نیز انجام می پذیرد.

وی با بیان اینکه راه فرعی و روستایی روستاهای بالا دست بخش خورگام کماکان مسدود است، ادامه داد: مسیر ارتباطی روستاهای ناش، نوده، اسطلخ کوه، شاه شهیدان، چیچال، نورالعرش، گلنگش، ناوه و… مسدود است.

بخشدار خورگام اظهار کرد: مسیر ارتباطی پشتکلا – اسلطخ کوه تا عصر امروز بازگشایی خواهد شد و تلاش برای بازگشایی سایر مسیرها ادامه دارد.

تاجی با اشاره به بارش سنگین برف در استان گیلان و شهرستان رودبار از مردم و اهالی خورگام خواست نهایت صبر و همکاری را با عوامل راهداری داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیاری از روستاها با بارش سنگین برف مواجه شده اند و عملیات بازگشایی مسیرها در حال انجام است لذا صبر و حوصله و همکاری مردم در بازگشایی مسیر ها توصیه می شود.

بخشدار خورگام از کسانی که قصد سفر به مناطق کوهستانی و خورگام را دارند توصیه کرد زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه خود داشته باشند.

تاجی همچنین ضمن تشکر از ستاد بحران شهرستان رودبار، افزود: میرغضنفری فرماندار شهرستان شب گذشته با تشکیل جلسه ستاد بحران در خورگام از نزدیک توصیه های لازم را به ادارات مربوطه ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه