عضو شورای شهر رشت در گفتگو با 8دی:

بحران برف رشت را تعطیل کرده است / هیچ گونه خدمات موتوری از سوی شهرداری در رشت وجود ندارد

عضو شورای شهر رشت گفت: شهرداری به دلیل تعطیلی خدمات موتوری در بازگشایی مسیرهای اصلی شهر رشت هیچ اقدامی نکرده است.

بحران برف رشت را تعطیل کرده است / هیچ گونه خدمات موتوری از سوی شهرداری در رشت وجود ندارد

محمود باقری خطیلبانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برف شب گذشته و صبح امروز و بسته شدن معابر شهری رشت اظهار داشت: متأسفانه خدمات موتوری شهری که همیشه در برف روبی ها اقدام اصلی را در بازگشایی معابر انجام می داد از یک سال نیم گذشته کنار گذاشته شده است و به همین دلیل شهرداری عملا کاری در خصوص برف روبی انجام نداده است.

وی افزود: شهردار رشت در اقدامی غیرقانونی و بدون مصوبه شورا خدمات موتوری (از جمله گریدر، لودر، کامیون …) را کنار گذاشت و درب آنرا پلمپ کرده است و همین موضوع موجب بحرانی شدن وضع رشت در امروز شده است.

این عضو شورای شهر رشت ادامه داد: هم اکنون شهر رشت عملا تعطیل است و شریان های اصلی این شهر نیز بسته می باشد و این تنها به دلیل ولنگاری شهرداری رشت رخ داده است.

باقری با بیان اینکه معابر اصلی به سمت شهرداری بسته است گفت: در تمامی خیابان ها، درختان  داخل خیابان ها افتاده اند و عملیات این مسیر نیز بسته است. از استاندار محترم می خواهم توجه بیشتری به این نابسامانی های شهرداری داشته باشند.

وی در پایان گفت: برف امروز چند درصد برف ۸۳ نیست اگر حادثه مانند سال ۸۳ پیش بیاید مسئولان چکار خواهند کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حامد
هرچی میشه میگه مصوبه شورا یا بذون اجازه شورا. ول کن دیگه
لیدا نیازی در پاسخ به حامد
راست میگه دیگه. شهردار رشت کارای ....تاحالا زیاد انجام داده. یه نگاهی به وضع و اوضاع شهر رشت بندازی متوجه همه چی خواهید شد. شهرداری که عرضه نداره بعد از این همه سال خیابونای رشتو یه آسفالت درس و حسابی کنه و چهارتا تغییر مثبت تو شهر ایجاد کنه به درد چی میخوره؟ وقتی از کوچه پس کوچه های گلسار گذر میکنی انگار داری تو کوچه ها و بیقوله های پایین شهر تهران و کرج رد میشی. انگار این شهر صاحب نداره. به نظرم این آقا بود و نبودش هیچ فرقی به حال مردم رشت و شهر رشت نداره. شهردار نه به خاطر خدمت به مردم بلکه به خاطر استفاده از ....های بزرگ موجود در شهرداری روی صندلی شهرداری رشت نشسته. فقط یه پیاده راه ساخته برای بستن دهن منتقدین که اونم عملا هیچ فایده ای نداشته جز زیاد شدن ترافیک در مرکز شهر و بسته شدن و قفل شدن خیابونای اصلی شهر. تمام.
حامد در پاسخ به لیدا نیازی
من میخام ببینم جایگزین مناسب شهردار کی هست؟ ضمنا مگه مابقی تا حالا چه کار کردند. من نمیگم بی اشکال هست ام به نسبت خوبه این شهردار. ضمنا اخه نمیشه که همش انتقاد کنی و خودت هیچکاری انجام ندی. این اقای باقری تا حالا چه طرح خاص و نواورنه ای ارائه داده. ما هرچی ازش میخونیم فقط داره گیر میده به شهردار. هر هفته یه انتقادی میکنه و میگه شهردار فلانطور شهردار بسار طور. خب مگه شورا چیکار کرده. چه گلی به سر ملت زده. از هر طرحی خوشش نمیاد میگه بدون محوز شورا. پس شهردار دیگه چی کاره است.
ناشناس
طوری داره میگه که آدم فکر میکنه اوپوزوسیونه! آخه مرد! عمه منم که هیچکارس همین جوری مثل تو نظر داره پس تو کجای کاری؟111
در حاشیه