افتتاح ۲۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از آمادگی ۲۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری برای افتتاح رسمی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در استان خبرداد .

افتتاح ۲۲ طرح صنعتی، معدنی و تجاری در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر،  علی منتظری ظهر چهارشنبه در جمع مدیران این سازمان افزود: طرح های مزبور بیشتر در زمینه تولید محصولات فولادی، صنایع فلزی، محصولات غذایی، محصولات سلولزی، کانی غیرفلزی و محصولات پلاستیکی هستند.

وی اظهارداشت: این طرح ها در شهرستان های رشت، آستارا، آستانه اشرفیه، بندر انزلی، رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه سرا، فومن و لنگرود واقع شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: برای بهره برداری از این طرح ها در مجموع هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام گرفته و با راه اندازی این واحدها برای ۵۸۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

وی افزود: در میان طرح های مزبور برخی واحدهای شاخص و مهمتر وجود دارد که از جمله این موارد می توان به یک طرح تولید میلگرد، یک طرح تولید چرخ محور واگن های باری و چند طرح صنایع سلولزی اشاره کرد.

منتظری تصریح کرد: این طرح ها به عنوان طرح های منتخب حوزه تولید و تجارت گیلان از میان واحدهای مورد راه اندازی استان در سال جاری و به نمایندگی از حوزه مزبور طی مراسمی با حضور مسئولان ذیربط بطور رسمی افتتاح خواهند شد. 

وی همچنین بیان داشت: علاوه بر این طرح ها سه طرح دیگر در زمینه تولید الیاف کربن، قوطی های آلومینیومی درب دار و  ام دی اف در ابعاد ملی هستند که در نخستین فرصت مناسب اندکی پس از دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان یادآورشد: مجموع سرمایه گذاری سه طرح مزبور افزون بر دو هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال بوده و با راه اندازی این واحدها برای ۴۸۰ نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه