علی رغم پیش بینی هواشناسی؛

بارش برف و غافلگیری دگرباره مسئولین در گیلان / قطع مکرر برق و آب در شهر رشت + تصاویر

با وجود پیش بینی هواشناسی برای بارش برف امروز، ولی چیزی که از شواهد پیداست این است که مسئولین گیلان بار دیگر غافلگیر شدند.

بارش برف و غافلگیری دگرباره مسئولین در گیلان / قطع مکرر برق و آب در شهر رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، بارش برف در شهر رشت از غروب روز گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد و لحظه به لحظه بر حجم انباشت آن در جاده ها افزوده می شود.

با توجه به اینکه سازمان هواشناسی از چند روز قبل بارش شدید برف در روزهای پایانی هفته را پیش بینی کرده بود ولی چیزی که از شواهد پیداست این است که مسئولین بار دیگر غافلگیر شده اند.

غیرقابل تردد بودن بسیاری از خیابان های داخلی شهر رشت برای وسائط نقلیه و قطعی برق در مناطق زیادی از شهر (و به تبع آن قطعی آب در بسیار از منازل آپارتمانی بدلیل فشار پایین آب شهری و استفاده از منبع و پمپ آب)  موجب نارضایتی شهروندان شهر رشت را بوجود آورده است.

این موارد در حالیست که روز سه شنبه جلسه ی ستاد مدیریت بحران استاندارای گیلان بدین منظور در استانداری برگزار شده و در آن استاندار گیلان آماده باش دستگاه های اجرایی را اعلام کرد ولی با این وجود شواهد حکایت از نوعی غافلگیری در مسئولین دارد.

لازم به ذکر است در جلسه ستاد مدیریت بحران، استاندار تأکید کرد: خوشبختانه در خصوص ارزاق و مایحتاج عمومی و کالاهای اساس به اندازه‌ی کافی ذخایر مورد نیاز به وفور وجود دارد و در مورد نفت سفید و گازوئیل مشکلی نداریم اما تمهیدات لازم اندیشیده شود.

تکمیلی:

قطع برق و آب در برخی مناطق شهر رشت

تماسهای مکرر شهروندان رشتی از قطع مکرر برق در این شهر خبر می دهد. یکی از شهروندان از منطقه پیرکلاچای رشت در همین خصوص به خبرنگار ۸دی گفت: از شب گذشته تاکنون چهار بار برق ما قطع شده است و هر بار این قطعی حدود یک ساعت طول کشیده است.

وی افزود: از ۸ صبح تاکنون (۱۰:۵۴) برق محله ما قطع است و تماس با اداره برق هم فایده ندارد.

هادی محمدی از دیگر شهروندان محله پیرکلاچای هم با بیان اینکه با قطع برق از صبح امروز، آب شرب ما نیز قطع شده است.

این شهروند با بیان اینکه گرمایش بسیاری از خانه ها از طریق برق است افزود: مسئولان نسبت به مشکلات مردم تمهیدات بیشتری داشته باشند.

قطع برق و آب مسکن مهر رشت

یک شهروند رشتی از قطع آب و برق در منطقه مسکن مهر رشت خبر داد. وی به خبرنگار هشت دی گفت: از بامداد امروز آب و برق محل سکونت ما در مسکن مهر قطع شده است و در منزل به دلیل قطعی برق سیستم گرمایش هم نداریم.

بازدید استاندار گیلان از مناطق برف زده رشت

استاندار گیلان بامداد امروز از مناطق مختلف رشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم و روند خدمات رسانی دستگاه ها قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع خدمات رسانی ها  صادر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میلاد
کجاش غافلگیری بود از ساعت 12 شب برف به طور یک نواخت واز شدت برف مشخص بود حتی با این همه مشخصات جالبه شهرداری تحرک خاصی نداشته. همش بنده خدا رفتگرا رو گیر میدن به ظور سرکار میارن ولی مسئولین انگار نه انگار . هر بارم مخوان سر پوش روی کارشون بزارن میگن غافلگیر شدیم. انگار که این برف آنی ریخته از آسمون رخته
مجید
شاهکار دیگری از ستاد مدیریت بحران شهر رشت که با وجود بارش ابتدایی ضعیف برف ، بدلیل جدید نگرفتن میزان بارش صبح کاملا غافلگیر شدن و معابر بسته ، برخی درختان در حاده ها افتادند ، قطعی برق در کل شهر و همراه آن قطعی آب ، مشکلات ارتباطی تلفن ها همراه و ... سال 83 هم چنین شاهکاری کردند و تا 72 ساعت برخی نقاط برق نداشتند و کل شهر فلج بود
در حاشیه