سر و گردن شکستن برای حضور نوبخت در رضوانشهر بر خلاف سال گذشته/ تلاشهای ۳ نماینده گیلان و یک اصلاح طلب

سال گذشته که کسی مسئولیت دعوت از دکتر ما! رو بر عهده نمی گرفت ! کلی بالا و پائین رفتند دست آخر خدا پدر یکی از روحانیون اهل …. رو بیامرزه که دعوت رو به گردن گرفت! مسئولین شهرستان که جلسه سخنرانی اش رو ترک کردند و…

سر و گردن شکستن برای حضور نوبخت در رضوانشهر بر خلاف سال گذشته/ تلاشهای ۳ نماینده گیلان و یک اصلاح طلب

به گزارش ۸دی نیوز، پایگاه خبری تحلیلی احرار گیل در آخرین شنیده هایش نوشت:

جانم به شما بگوید که اصلاً اخبار ذیل الذکر رو باور نکنید! ما خودمان هم باورمان نمیشه!! اصلاً ما بنا داریم اخباری که شنیده ایم و باورشان سخته رو در اختیار شما بذاریم، آره باورت میشه؟!/ حالا گوش بده!

اول اینکه: شنیده شد یکی از فرمانداران شرق گیلان برای یکی دیگر از شهرهای شرقی ترش! خط و نشان کشیده که: دارم میام ! خب بیا! یعنی از یه دهستان می خواهید ۳نفرتان وارد بازار انتخابات شید؟ خب بشید !! خوش بحال مابقی ! دو تاشون که قبلاً بودند کم بود که تو هم میاندارشان شدی؟! دیودره، کم دیو دبو ، یده بوما شنگول بسر!!

دوم اینکه: شنیدیم یکی از افراد تازه از اون ور آب اومده (اتفاقاً خیلی سربه زیر و محجوب و باصفا هم هست) قصد داره با پولهای … اش !! سه تا مدرسه …. در گیلان درست کنه و بعدها خیلی ها رو بفرسته اون ور آب….

میگن (راست و دروغش پای راوی) از میان نمایندگان استان تاکنون سه نفرشان به نزد آقای سربه زیر …. هم رفته اند! که رفیق بشن برای آینده ای بهتر!! راستی آقای قویدل چای رو که یادتان هست ؟ بله؟ آره ؛ برخی ها که تجربه ی رفاقت با ایشون رو در کارنامه ی خود دارند می خواهند در نزد این نو رسیده که اتفاقاً در دوران دفاع مقدس از ریزه میزه های آن دوران هم بوده !! سواره یا پیاده! خودی نشان بدهند تا شاید: فلک دوری زد و «قاسم سمامی» چافجیری شد!!. گرفتی؟ از این شخص گرامی اخباری رسیده نگو ! درحد لالیگا! چی« نیوکاسل» انگلیس ؟ نه بابا لالیگای اسپانیا!

سوم اینکه : خداییش رفتار یکی از نمایندگان گیلان خیلی جالبه، یعنی به دل میشینه ، مثلاً در ایام عید در خیابانها، پیاده روها و جلوی هر مغازه ای می ایسته و با مردم و مغازه داران گفت و شنود می کنه، سلام علیک و عرض تبریک.

در ایام محرم هم دربین هیئت ها می ره و با آنها برای امام حسین (ع) عزاداری می کنه و نوحه می خونه، در هنگام کارهای کشاورزی میره سرمزرعه مردم ، با آنها میشینه و «صبحانه و بعضاً عصرانه (کشاورزی) می خوره، به روستاها هم خیلی سرکشی میکنه ملت این حرکتها رو خداییش دوستدارن. ولی نمی دانیم که چرا اخیراً مسئولین شهرستان رو برداشته و رفته به روستای اجدادی یکی از مسئولین حال حاضر استانداری !! نام روستاچیه ؟ خب «لیل». آره ، روستای «لیل» به دو بخش تقسیم شده قسمتی به شهرستان …. واگذارشده و قسمتی هم برای همین شهرستان باقی مانده ولی مردمانش یکی اند. نه خیر !ربطی به انتخابات آتی نداره !! اصلاً این سفر ربطی به ترس از انتخابات آتی نداره ! حالا کوتا انتخابات!! کی مرده کی زنده!!

چهارم اینکه : چندی پیش سری به سایت یکی از سازمانهای مهم کشاورزی !در گیلان که فریاد کشاورزانش هرساله تا اوج فلک هم میرسه و دعوای نماینده شهرش با رییس این سازمان که (سیگار ، قلیان، دود و… رفقای محصول اش!! شناخته می شوند) به وزارت و مجلس و جلسه علنی و مناظره در سیمای مرکز گیلان و… کشیده شد و نماینده این شهرستان هم هرچه بی کفایتی بود نصیب رییس محترم این سازمان می کرد و….

حالا!! گویا با هم در راهپیمایی روز سیزده آبان( روزمرگ بر استکبار) در یکی از شهرهای شرقی استان دیده شدند بعد هم سینه به سینه گل گفتند و گل …….و …. آره ! ملت هم مات و مبهوت دندانهای خندان این دو رو می شمردند!! دندانهایی که تا دیروز بر علیه هم تیز کرده بودند! جالب اینه که آنقدر رییس محترم این سازمان از این رویداد سرخوش است که با توجه به گذشت بیش از دوماه و نیم از این ماجرا هنوز تصاویر(این رویداد مهم) تیتریک سایت این سازمانه !! هی بخشکی شانس!پس اون دعواها و مافیا سازی ها و… همه …. بود ؟!! یا اینکه پشت دست خبرهائیه و ملت خبر ندارند! ها؟! نیست! خداکنه که نباشه.

پنجم اینکه: یکی از خبرگزاری ها اینبار بطور رسمی اعلام کرد که جناب آقای دکتر نوبخت دوباره در پره سر رضوانشهر میره تا دوباره وحدت آفرین باشه ! سال گذشته که کسی مسئولیت دعوت از دکتر ما! رو بر عهده نمی گرفت ! کلی بالا و پائین رفتند دست آخر خدا پدر یکی از روحانیون اهل …. رو بیامرزه که دعوت رو به گردن گرفت! مسئولین شهرستان که جلسه سخنرانی اش رو ترک کردند و…

اما امسال شنیدیم الحمدولله برای دکتر ما! خیلی ها دارند سرو گردن می شکنند. تیم های امنیتی در مرکز استان و شهرستان تشکیل داده اند ستاد استقبال و… او وه !! تورهای گردش گری و لابد بعد مراسم هم تورهای ماهی گیری در پره سر!!! اون هم از نوع قزل آلا اش…. خوراک ماهی و بعدش هم چای لاهیجان چقدر آدمو سر لیست میکنه!!! ببخشید سرمست میکنه!

راستی تا یادم نرفته یکی از دکتر نوبخت ما بپرسه اینکه چندین ماه پیش گفته هفته آینده مطالبات چایکاران پرداخت میشه کی قول یک هفته ایشون (پرداخت مطالبات چایکاران) عملی میشه ؟! نکنه زمان مورد نظر دکتر ما! قیامتیه ! آخه شنیدیم هر یه روز قیامت با این دنیا فاصله هاست، یا اینکه قول دکتر ما از نوع قول لوله کشی رحمت آباده!! موضوع اون سریال که یادته؟! به هرحال گفتار درمانی هم خوش فنییه ! . دو سال دو سخنرانی برای یک مناسبت و در یک استان و یک شهر از حوادث نادر روزگاره !! باید منتظر ماند و دید اینبار نسخه های دکتر نوبخت در پره سر !! چیه. وحدت وحدت، فوری فوری برای آینده ای مهم که در پیش است !!

… چقدر دکترما ! دکترما ! می کنیم ؟ خوب دکتر ماهه دیگه، چی کارش دارید!! چی ؟ دکتر ما دکترای خودشو در انگلیس گرفته، خب بگیره!؟ اصلاً یه دکترا هم از سوئیس بگیره یا نه یه دکترا هم از همین دانشگاه آزاد آقای هاشمی بگیره !! کاریه ؟! با بورسیه وزارت نفت رفته در انگلیس دکترا گرفته درحالی که کارمند وزارت نفت نبوده و نماینده مجلس بوده؟ نه بابا!! اینو دیگه باور نمی کنم شما کم کم دارید میشید جزء همان سایت هایی که یکی از نماینده ها ی گیلان می گفت،ها!

چی گفته بود؟ آورده اند: بعد انتخابات ریاست جمهوری یکی از نمایندگان گیلان به جمع دوستان دکتر نوبخت در گیلان دعوت میشه و اونجا برای اینکه دوستی خودشو اثبات کنه !شاید جوگیرشده بوده و گفته برخی سایت ها ماموریت داشتند که نوبخت رو تخریب کنند و… حالا چرا جو گیر؟ آخه همین نماینده عزیز بعدها درنشستی دیگر آنقدر بر علیه دکترما!! و مدرک اش زبان گویای خودشو تارانده بود که چیزی نمانده بود که دکتر ما ع ذر ایشون رو در …. اتی بخواهد!! خب بعد چی شد؟ بعد؟ خب نقطه سر خط!! یعنی چه نقطه سرخط !! ای بابا چقدر تو… تشریف داری ! اومد دوباره به سایت های بی پناه! حمله کرد و تمام این کاسه کوزه هارو سر آنها شکست، اونهم از نوع سایتهای خواهرزاده ای و… حالیت شد؟!!

خسته شدم باقی بماند برای بعد….. کجا ؟! کجا؟! تورو خدا، بابا این لیست چیه؟! هی لیست لیست می کنی .!! باشه میگم . موضوع به انتخابات مجلس آینده مربوط میشه که تاکنون سه نماینده مجلس نهم و یک اصلاح طلبی که آدم قوی و قدرتمند و شجاعیه ؟ خب ! اینها در لیست …. ما جاگرفته اند و دعوا سر سرلیست شدنشونه ….!!عجب!! بعد اصولگراها دارند چکارمی کنند ؟! اونا خسته اند و یه کم دارند استراحت می کنن !! وارد منطقه ممنوعه نشو…مگه قول نداده بودی؟!تابعد….

ششم اینکه : گویا یکی از اعضای ستاد دکتر روحانی در گیلان که تا کنون به سهم خود نرسیده ! بدجوری قات زده و قصد داره یه مقدار سنت شکنی بکنه! آره این رفیق خوشکل و قلم زن! ما چندی پیش چند تا قلم از برخی نافرمانی های هم ستادی هایش درسایت ها زده بود (کارکردن … خوردن …. !!) از جمله مثال نامیمونی به کار برده بود که خیلی از ادیب دوستان هم به این اهل قلم !!خورده گرفته بودند (ایشون سابقه قلم زنی بر علیه خادمان شهدا رو هم در کارنامه اصلاح طلبی اعتدالی خود دارند .!! باید دید جمعه چه میکنه!)

هفتم اینکه : می خواهیم ازحاشیه ها عبور کنیم و تمام توان خودمونو بقول استاندار محبوب مان صرف سازندگی گیلان بکنیم ها اما!، اما مگه می ذارن! مثلاً شنیدیم که در آستانه سفر دکتر نوبخت به گیلان به یکی از دوستان آستانه ای اش گفته شده قدری دندان به جگر بذار برات جایگاه مناسب در نظر می گیریم!! او هم گفته کمتر از اداره کل ارشاد قانع نمیشم.! من ارشادو میخام!!

تا بحث تغییرات در ارشاد گیلان هستش اینو هم بگیم که شنیدیم یکی از روحانیونی که در سال ۸۸ به استقبال یکی از سران فتنه در رشت رفته و سینه چاک اش شده بود رو قراره جایگزین اسماعیل پور ارشاد کنند !! گفته میشه این روحانی خوش هیکل! خیلی هم اهل گردشگریه .

آقا !ما چکار کنیم!! هر وقت اسم یکی از حامیان و رفقای فتنه رو از زیر میز می کشید بیرون و دلسوزان انقلاب موضع گیری میکنن، آنوقت میگی حاشیه سازی حاشیه سازان،خب! مگه روحانی با مرام و معتقد و خوش سابقه و بی حاشیه در گیلان کم داریم که می روید دنبال اینا؟ بعد توپ رو تو زمین دیگری میندازید؟ بعد هم در مصاحبه ها، نطق ها می گید حاشیه سازی! حاشیه سازان و…!! وقتی هم موفق نمی شید لابد میگی نذاشتند کار کنیم !! خب چرا به این آقای اصلاح طلب دیروز و اعتدالی امروز!! که برعلیه شهدا قلم زده وعده مدیرکلی ……. داده میشه!! آنهم جای مقدسی مثل …. که ارزش اش گفته اند مثل خون شهداست!! این وعده هارو حاشیه سازان به اینها میدهند، یا شما ها ؟!! مردم درفتنه ۸۸ خون دادند ،مردم با اینها جنگیدند تا نظام حفظ بشه . یعنی حضرت آیت الله قربانی هم حاشیه سازی می کنه ؟ که میگه اینهارو روی مسندها نذارید؟ شماها که به سفارش و حمایت …………. آمدید روی کار!!   برارجون تو تی جیب جی ایی بادبگوده اسمونه بیرون نیار، تا مملکت آروم بگیره!!

هشتم اینکه: شنیدیم فرزند یکی از بزرگان گیلان بعد از کلی پایین و بالا رفتن سر از مدیر عاملی فروشگاه های زنجیره ای …..گیلان درآورد خب مبارکه ! کی بخیله! آقازاده است دیگه، محافظ و بچه یتیم دهاتی که نیست؟!! چی؟! خودشو کاندیدای مجلس نهم کرده بوده ها؟ آره بابا چی؟ قراربود بره منطقه آزاد؟ آره اون منطقه گویا برایش آزاد نبود منطقه ممنوعه بود .بابا ! آره ، از شهرکهای صنعتی هم دپورت شد !!  ویلاکون برار!! چندی تو روی ایی خونواده حساسی!! دس بکش ده !!آخه اون ذاکون یه جا خن مشغول ببون ، یانه؟!!

نهم اینکه : یکی ازنمایندگان گیلان درمصاحبه ای گفته سیگاردرسال آینده گران میشه! همین! همین؟ آخه اینهم شدخبر؟!

دیگه همین بود، ماچه کنیم که جناب ایشون بسکه شوق و ذوق …. داره گاهی اوقات مطلب کم میاره ! میزنه توخط سیگار و تو خط ….. تازه شاید قصدش یه نوع فرهنگ سازی باشه و… ببخشید باقی طلب شما تا بعد!

دهم اینکه : شنیده شد حکم فرمانداری یکی از افراد باسابقه شرق گیلان که سابقه فرمانداری همین شهر(شهر مورد تقاضا) در کارنامه اوست تا حد امضای وزیر چندین بار کارتابلش باز و بسته شده ولی هر بار یه مشکلی جدید برایش پیش می آید.

بی راهه نگفتیم اگر بگوئیم این برادر با ادب است و وزن آقایی اش بالاست . به هرحال برخی نقل قولهای عبور از خط قرمزی این عزیز در محافل، گویا سند شده و کار دستش داده است.

در همین راستا شنیده شده دو تن از نمایندگان استان به استاندار گیلان فشار آورده اند که بلیط فرماندار دولت دهم در این شهرستان را پاره کند! استاندار هم گویا گفته اگه تا هفته آینده قضیه فرمانداری این عزیز ختم به خیرنشه، یکی رو بعنوان سرپرست تعیین می کنه! چی ؟ چرا سرپرست ؟ چون یکی از نمایندگان سواره …. ما کاسه صبرش لب ریز شده هر روز ….! او مثل استاد معظم خود! علی آقای مطهری! چشم دیدن بچه های حزب اللهی در مسندهای مهم رو کمتر داره ! گویا با اصلاح طلبا راهت تر کنار بیاد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه