حرف مردم نباشد من هم نیستم

نایب رئیس شورای شهر تالش گفت: حرف مردم در شورای شهر تالش به کرسی ننشیند من هم نیستم.

حرف مردم نباشد من هم نیستم

به گزارش ۸دی نیوز، علیرضا یوسفی در گفتگوی اختصاصی با مریان خبر با تاکید بر استعفای خود اظهار کرد: اعضای شورای شهر نماینده ی فکر و اندیشه مردم هستند و در راستای خواسته مردم باید تصمیم بگیرند.

نایب رئیس شورای شهر تالش افزود: شورای شهر تالش اشتباه کرده است. گزینه اصلح که مورد تایید مردم باشد باید انتخاب شود چون مورد تایید مردم نیست باید تجدید نظر شود.

یوسفی با تاکید بر ایکنه حرف مردم در شورای شهر به کرسی ننشیند من هم نیستم، تصریح کرد: به فرموده امام راحل و بیانات مقام معظم رهبری، مردم ولی نعمتان ما هستند و وظیفه قانونی، شرعی، اخلاقی و عرفی ما این است که در راستای خواسته مردم تصمیم بگیریم.

این عضو شورای شهر تالش گفت: مردم تالش شهردار جدید را نمی پذیرند و باید مورد تجدید نظر شورای شهر قرار بگیرد و به جهت اینکه من منتخب مردم هستنم و مردم به من اعتماد کردند من نیز به جهت احترام به مردم، تابع نظر مردم خواهم بود.

علیرضا یوسفی با اشاره به اینکه مردم در تمامی صحنه ها هستند و به گفته وی به خاطر تبعیت از ولایت فقیه این کار را انجام دادم، تصریح کرد: استعفای خودم را اعلام می کنم و بنده برمیگردم به داخل مردم. اگر قرار است شهردار انتخاب شود نظر شخصی من این است که بومی باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه